| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Nice front. Kan niet wachten om het in zijn geheel te zien.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Zeer goed bezig ! Gewoon na je werk ertegenaan gegaan en een strak resultaat bereikt. Keep on modding !
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Hey jongens, ik neem aan dat jullie het met me eens zijn dat het tijd wordt om weer eens wat aan de mod te gaan doen. Ik heb de laatste tijd erg veel gewerkt en had meestal geen zin om na werktijd nog veel te doen. Vorige week heb ik een laptop aangeschaft: Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530 - Intel Core 2 Duo T7100 1.8Ghz - ATI Mobility Radeon HD2300 128MB DDR2 - 2x 1GB DDR2 PC5300 RAM - 160GB 5400rpm SATA HDD - 15,4" WXGA TFT CrystalView 1280*800px - Realtek Digital Audio (7.1 SPDIF) - Intel 56mbps WiFi IEEE 802.11 a/b/g - DVD+/-RW Dual Layer - 1.3mp webcam - SD/MS/MMC/MSPRO cardreader - Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 4000 - Windows Vista Home Premium Ik werk nu meestal op mn notebook en daardoor heb ik nu de mogelijkheid om Orion (waar ik normaal altijd mee werk) uit elkaar te halen om te modden. Dat is dus exact wat ik vandaag gedaan heb. ![]() ![]() Ik heb ook het VGA waterblok gemonteerd. |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Dat is een boxed cooler ja, werkt prima, maar er komt uiteraard een waterblok op. Ik heb echter nog geen CPU blok, ik twijfel nog of ik er zelf een ga maken of dat ik er toch maar eentje zal kopen. |
| | |