| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2007 Locatie: Bergambacht
| Hallo mensen. Ik ben van plan om in de zomervakantie me kast te gaan modde en niet zo'n beetje ook ![]() Dit is mijn eerste keer met mijn eerste eigen PC :/ Dus dat word nog ff slikken en zwoegen. Ik heb een Centurion 534 Silver/Zwart. Wat wil ik allemaal veranderen? - Zijpanelen -in de bovenkant komt een 120mm fan -Binnen in wil ik voor al de draden van de kast HELEMAAL verwerken en nog met UV plexiglas groen nog aan de gang gaan. -Op de bodem een spiegel of wat anders met een neon buis -Ik wil me kast helemaal voorzien met recom QuadLED Silent Blower 12cm Fan - Blue fan's Ik heb all wat ontwerpen gemaakt met sketshup dus vermaak je, De rechter zijpaneel is het zelfde patroon ( die streep) als bij de andere kant. Dat witte water gebeure moet Transparante plezixglas voorstellen en die licht zwarte band \_ moet mesh voorstellen en die blauw vierkantjes zijn fan's ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| ik zal dan maar geen kritiek geven he alvast suc6 :P
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Dat lijkt mij niet omdat dit topic uit 2007 stamt!
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Sketch-up is, zoals de naam al zegt, bedoeld als een schets programma en in die opzet zijn de modellen van Leopard goed genoeg. Als je een mooi en precies model wilt maken ga je niet met sketch-up werken, maar met 3D studio max of iets dergelijks. De opmerking over zijn sketch-up skills vind ik dan ook een beetje lullig. Anyway, dit is volledig off-topic, laten we maar wachten of de topic starter ooit nog iets van zich laat horen, zo niet dan kan het hier denk ik lekker stil blijven. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Coolermaster Centurion 5 | Desert Fox | Casemod Junkies | 3 | 25-10-2007 22:22 |
| CoolerMaster Centurion 5 | Niek | Casemod Junkies | 3 | 14-10-2005 15:52 |
| centurion 1 ? | Deimos | Casemod Junkies | 5 | 17-07-2005 21:27 |
| Nieuw Coolermaster Centurion case en een te hoge tempratuur. | Bish | Cooling & OC Junkies | 22 | 19-05-2004 17:23 |
| Coolermaster Centurion II te koop? | masterwebber | Casemod Junkies | 3 | 14-04-2004 12:07 |