| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| De basis voor deze mod werd gelegd tijdens Casejunkies Live! '07. Aangezien we (Blackcrown, Jensn en ik) aan live modding gingen doen, leek het me geen slecht idee om er een nieuw project te starten. Na tientallen sponsorverzoeken verzonden te hebben gingen we uiteindelijk bij onze sponsor - IPCS.be - een Xion Stacker ophalen. Blackcrown liet er al z'n sketchup kunsten op los... ... en dusdanig konden we onmiddelijk beginnen modden. Blackcrown en Jensn begonnen de case te strippen. Blackcrown had thuis al het nodige alu gezaagd. Jensn kon dus vrijwel onmiddelijk gaatjes beginnen boren Zoals je kan zien hielden we ons strikt a/h design. Jensn soldeerde ledjes als een gek. Leuk, toch? Mooie gloed. Het window werd door mij gezaagd met een decoupzeerzaag. En Blackcrown deed die in de bovenkant. Die had wel nog wat afwerking nodig. Het Dremel Scrollstation was enorm populair onder de moddende crew ![]() Ik zette enkele casefeet in mekaar, duurde wel langer dan je zou vermoeden :/ Amaaai, kijk al die mensen naar onze mod kijken! (niet dus) Het bayrack werd afgedekt met brushed alu. Ik begon een plexi bodem cover te maken. Wanneer ik die met het Scrollstation wou zagen, onderbrak Soefkenijn me en zei dat hij het eens ging doen zoals het hoort. En zo is het uitgedraaid. De zwarte lijn is waar het gebroken moest worden. Mercikes om 25 euro aan plexi te verwoesten =P ![]() Dan toch maar met de figuurzaagmachine... En dan nog alles in mekaar steken Goed genoeg. Urgh, Jensn, wie heeft gezegd dat je m'n dure camera mocht gebruiken?! Het front, moet wel nog een optical drive in. ![]() En zo staat het ding hier nu. En dit is hoe we hem kregen! More soon ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Jee, je gaat hem nog afmaken! In de frontdeurtjes moeten achter de blades nog ledjes. Aan de bovenzijde moeten de imbusjes wat losser gedraaid worden en een ringetje ertussen om ze gelijk te houden met de voorkant. En verder mag je er mee spelen wat je wilt! ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Heb jij dat toevallig? Of Mr. Oizo? Dat stukje zou ik wel nog graag hebben... | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
| ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| ![]() ![]() Twee nieuwe fans gekocht, ben nog niet zeker welke ik ga gebruiken ![]() ![]() Uiteraard moesten er in de voetjes nog ledjes, bij deze. ![]() Lijmpistool FTW! ![]() Gaatje gemaakt om de kabels weg te leiden. ![]() De voeding die er waarschijnlijk in komt. 't Is een Be Quiet! StraightPower 700W QuadRail ![]() Niet-modulair :/ ![]() Om krassen te voorkomen heb ik van die meubelpootdingen onder het plexi geplakt. ![]() Lights on and lights out! ![]() Da zuigt wel, moet nog ducktape over fzo... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 11 Augustus de stroom dr af?? | Freakazoid | Area 1337 | 24 | 11-08-2003 21:55 |