| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2007 Locatie: Grunn
| Hallo, Ik heb erg mooie mods gezien op deze site en ik wou er zelf ook heel graag 1 maken. Daarom ben ik bezig geweest met mijn eigen mod en wel 1 met Flammen. Je zal nu wel denken "Wat orgineel" maar ik vond het een mooi thema voor mijn eerste mod. Tips, Vragen, Opmerkingen.. alles is welkom. Mijn (oude) pctje: ![]() Nog een keer: ![]() De flam: ![]() Update! Flammetjes ![]() Flammetjes 2 ![]() De bovenkant ![]() De flammen zijn er eerst uit. Nu nog alles netjes bijschuren en bijwerken. Als dat alles klaar is word die heelemaal geschuurd en mooi zwart gemaakt. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2007 Locatie: Grunn
| Hardware: - AMD Athlon 2800+ - 512 MB DDR1 Geheugen - 80 GB Hardeschijf - Geforce 6200GT - DVD speler - Voeding standaard 400 Watt Modspullen: De buitenkant van de kast word heelemaal zwart. De kleuren in de buitenkant weet ik nog niet alleen ik wil zobiso 2 neonbalken erin hebben, er komen een aantal LED Fans in, en er komen nog ledjes in. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 januari 2007 Locatie: Steenokkerzeel/Leuven
| Citaat:
.Effect: een mooie egale voorkant, veeeel chiquer!
__________________ Grtz, Stevanov | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hé! Dit is best wel een tof design eigenlijk! Die vlammen bovenop zijn erg vet, zien er goed uit! Maar, daar komt je voeding te zitten, hoe ga je dat oplossen? ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2007
| lidd mooi design . Hoe ga je u zijkant afwerken wat ik bedoel aan de onderkant waar die gaatjes zitten . Ga je dit nog wegwerken of laat je dit zo ?verder hoop ik dat je die psu mooi kan modden zoals GC-vos zei met mesh x en rood uv eactive acryl dan een paar ledjes en dat kan mooi worden . *bookmarked*
__________________ mijn CIP! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 januari 2007 Locatie: Steenokkerzeel/Leuven
| Citaat:
Kijk trouwens eens tussen de how-to's, er staat er 1 over stealten tussen. Edit: Koop wat plamuur om die gaatjes weg te werken...plamuur erop, schuren en spuiten, kees is klaar.
__________________ Grtz, Stevanov | |
| | |
|
| « [CiP]: V-H
|
[CIP] Minimod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| [CiP] 19" project (mijn eerste custom case) | DJD xtreem | Casemod Project Logs | 51 | 12-11-2004 18:02 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 22:36 |