| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| Hallo allemaal op deze mooie avond. Ik ben een tijdje geleden mijn eerste casemod begonnen, jah ik was best irritant met die vragen maarja.. Ik maak eigenlijk nooit tijdens het werk foto's want dan ben ik lekker bezig en stop ik liever niet. Alleen foto's dus van de resultaten, misschien helaas, maar wel een stuk minder om te bekijken (A). Mijn thema van mijn case is Ijs oftewel Ice, de naam is dan ook gekozen doordat Crius de titaan van het ijs is.(in de noorse mythologie) Mijn eerste idee was dan ook om een soort ijspegels in mijn window te verwerken, en later mijn case zo te spuiten dat er een laag ijs/sneeuw op lijkt te liggen (of ongeveer in ieder geval) Dit wil ik doen met metallic zilver) de rest word metallic droom blauw. Voor de rest is er de uitleg bij de foto's.... (sorry voor de kwaliteit, kom er net achter dat mijn hosting site echt alles triest slecht maakt... Als er iemand is die per se de foto's in mooie kwaliteit wil zien, stuurt die maar een mailtje: breakskater@hotmail.com) Normale kast: Verder niet veel uitleg nodig hoop ik. Window: Zitten nu trouwens wel veel krassen op het paneel maar dat komt ook doordat ik heb geëxperimenteerd met wat schuurpapier, gaat allemaal wel weg bij spuiten Uitgedremeld en afgewerkt met vijl en schuurpapier (Als je het niet mooi vind, misschien komt het omdat het ijspegels moeten zijn) Ongeveer hoe de voorkant er eerst uit zag (er is al wel wat uitgezaagd): De vroegere voorkant (wel nadat ik het plastic erachter heb uitgezaagd met figuurzaag) Hoe het er nu uit ziet (nog wel met bay ''protecters'' erin): Wat achter het front zat uitgedremeld (anders keek je tegen metaal aan, en er een fan op gezet: Front er ook op: En hoe het eruit komt te zien (zonder kast erachter dan): Achterkant heb ik de lelijke (aan de kast vast zittende, Fanguards uitgedremeld) maar heb wat '' karteltjes'' laten zitten vond dat wel een mooi ijs effect hebben: Bij de 2e plaats voor fan achterin precies hetzelfde gedaan en het resultaat: ![]() Ben nog van plan: 1) Uitdremelen 2e zijpaneel (klein stukje) en daar Crius achter te graveren in plexi. 2) Drive bays te bewerken zodat ze niet lelijk in het oog vallen 3) Custom window sticker te laten maken om nog een(groot) ijsvlok te krijgen op mijn window 4) Toevoegen van een aantal ledbars en CCFL's 5) spuiten Als iemand nog tips heeft of misschien weet waar je een custom made window sticker kan laten maken. Hoor ik dat graag. (overigens achter bijna alles wat uitgedremeld/uitgezaagd zit plexi, zoals bij mijn front boven en onder) EDIT: beter foto's (hoop ik) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Vet idee! Ik houd wel van die Noorse Mythololie. Je window is lekker ruim, maar dat heeft ook wel stijl. Hij lijkt hier wel érg open, maar dit wordt waarschijnlijk wel minder met een flinke sneeuwvlok-sticker. Die plaatjes zien er inderdaad uit als iets te sterk gecomprimeerde JPG plaatjes met kwaliteit 10% of zo.. :P Maak anders een account op www.freewebtown.com, dat is gratis, heeft FTP toegang, en een redelijke datalimiet per maand. Als dat te moeilijk wordt is Imageshack of photobucket ook altijd een optie natuurlijk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Je kunt je foto's ook uploaden bij Photobucket, dan blijft de kwaliteit tenminste een beetje intact. Dit is echt niet om aan te zien. Desnoods mag het ook wel bij mijn hosting, ik heb toch 1gb space en unlimited traffic ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2006 Locatie: Venlo
| Die foto's zijn niet om aan te zien. offtopic: Wat voor een host heb je dan? koradhil want dat unlimited traffic klinkt interresant ![]()
__________________ | Zepto Znote 6625WD | 15,4" WSXGA+ (1680x1050) | Intel C2Duo T7300 2,00Ghz 800Mhz 4MB Santa Rosa technologie | 2GB DDR2 PC6400 - 800MHZ | NVIDIA Geforce 8600M GT 512MB | 80GB 7200rpm. SATA Hitachi | Samsung DVDRW-DL | Externe HDD 200GB 7200rpm WD | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik heb hosting bij One.com (kan het niet aanraden hoor, zodra mn jaarabonnement verloopt ben ik weg daar, hosting is traag want de server staat in Denemarken). Ik ben daarheen verhuist een paar maanden terug omdat ik over mn limiet van 10gb per maand heen ging. Wat betreft imagehosting ik heb een website met de functionaliteit om afbeeldingen te uploaden (maakt ook thumbnail aan enz . Ik kan best een extra account aanmaken voor andere gebruikers, maar dan moet ik wel eerst ff de core coding een beetje aanpassen zodat de files in een andere folder terecht komen. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| Sorry jongens ik zag al dat de foto's bagger zijn, ik edit em morgen wel met photobucket ofzoiets(zit nu nog met tijd gebrek). Trouwens even ter info: Gebruik NOOIT www.imagewoof.com, daar worden je pics echt bagger van :-P |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Ben ook benieuwd Maar op deze plaatjes zie je bijna niets,zoals de andere al zijden een andere hosting, zelf heb ik als voorkeur "tinypic.com". Gaat snel, wordt niet verkleint en je hoeft geen account ofzo aan te maken. |
| | |