| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2007
| ik heb michiel van den borne. ik heb bezig met een casemod. ik ben begonnen met het halen van mijn case in eindhoven. ik heb heel de case kaal gemaakt. ik kan nu beginnen. ![]() zo was hij toen hij binnen kwam. nu is hij kaal enb klaar om gespoten te worden. het spootwerk zit er op. [url=http://img141.imagevenue.com/img.php?image=82866_RIMG0019_123_348lo.JPG] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hallo michiel, welkom op ons forum. Ik weet niet goed wat jij met dit topic wou bereiken, maar als je daadwerkelijk een Casemod In Progress (CIP) hebt, dan moet je een nieuw topic aanmaken, en dan ook meteen goed. Dus niet zoals dit. Waarschijnlijk doe je er goed aan eerst de link olicy eens door te lezen. Mr. Oizo
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Die "A" is geen a, zoals je in de naam van de mod suggereert, maar een labda. Labda staat voor golflengte, homofilie, Half-Life en nog een bende meer. ![]() Maarja, ik hou m'n mond nog maar ff aangezien ik de mod nog nauwelijks gezien heb, op de pic in de Gallery na dan... ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Blue Eagle | Carpento | Casemod Junkies | 63 | 21-01-2006 17:56 |
| Blue Screen | PhoenixDude | Hardware Junkies | 3 | 16-12-2005 16:33 |
| De aankomst van de Blue Ray | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 2 | 27-11-2005 02:37 |
| Schakelaar met red/blue led | Xghost | Elektronica Junkies | 6 | 13-08-2005 22:13 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |