| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #34 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
| ||
| | |
| | #36 (permalink) |
| Gister heb ik een Alphacool Uni Profi waterkoelsetje besteld. Deze is voor CPU, en ik wou ook graag voor Chipset en VGA, dus heb er ook meteen die 2 bloks bij besteld. Later meer hierover! Het is namelijk de verjaardag van mijn broertje, en bovendien heb ik de WC set toch nog niet. Dus later meer hierover!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Gefeliciteerd met je broer en ik hoop dat je case op tijd is voor het NKCM! succes !
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| <center> ![]() Update 3 UV, Fans, en WC set. De afgelopen week heb ik wat kleine dingetjes gedaan. Ik kan niet veel doen omdat ik helaas nog steeds moet wachten op de grote bestelling bij Salland. Wat ik daarentegen wél heb kunnen doen is: AC-RYAN fans inbouwen ipv een Coolermaster en een Coolink fan. ![]() Ook heb ik een waterkoeling set ontvangen van iComputers voor 99 euro. Aldus Alphacool: ![]() Aldus Mr. Oizo :P : ![]() Dit heb ik niet nodig (ik wil namelijk blauwe UV slangen van 8/10mm en een Extreme 1 radiator ipv de Extreme 2 zoals hieronder... wordt overigens binnenkort verkocht, waarschijnlijk inclusief de 2 bijbehorende low-noise 120mm fans... Nieuw natuurlijk ):![]() Vandaar dat ik de WC set nog niet ingebouwd heb, maar ik heb al wel wat totaal shots van mijn pc op DIT moment. Dit moest voor de inschrijving van het NKCM. Helaas staat mijn waterkoeling er nog niet op, omdat ik die nog niet heb... ![]() ![]() ![]() Op de laatste foto's kun je de spiegel onderin ook al een beetje zien. Dit is een spiegel die uit mijn oude kast komt, deze is wat te klein, dus ik moet nog een nieuwe kopen... EN GRAVEREN! Tot de volgende update, waar ik mijn waterkoeling hopelijk EINDELIJK ontvangen heb... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Zie ik daar een Alphacool NeXXoS XP? Super waterblok, hield mijn P4 vroeger altijd onder de 40~ stressed. En hij ziet er superb uit!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
En wat betreft de overige waterkoeling spullen reeds in bestelling, deze zijn: Alphacool NexXxoS GP1X-N Gf4,FX 72 X 61 X 14 Mm, Koper, NVidia GeForce Alphacool Hose PURE 10/8mm UV-aktive Bl/Bl 8 Mm, 10 Mm, Blauw UV, 3,0 Meter Alphacool NexXxoS NBX-N Northbrid Koper, NForce 4 ![]()
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Je gaat bij je eerste WC setup ook maar gelijk voor de hele partij? (CPU, GPU, Chipset, etc). En ik neem aan dat er ook nog een Black Ice Extreme 120MM bij komt. Enige plannen voor de plaatsing van de pomp?
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
De pomp, ja, dat wou ik deze week even uitvogelen, het liefst prop ik hem onder de cd speler. Natuurlijk komt er een plaatje voor om de boel af te schermen... Mesh overigens :P
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pre-meshed voedingen? | vash | Casemod Junkies | 34 | 26-03-2004 16:07 |