| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Mijn koffermod. [watergekoeld] hallo allemaal, Ik vind persoonlijk mijn modje niet CIP waardig, omdat ik geen foto's heb van vorige vorderingen en niet echt een verhaal aan kan koppelen. Mocht ik toch de toestemming hebben van eentje te maken. Gelieve mij dat te laten weten. Ik heb toestemming van stievius om jullie toch mijn CIP voor te schotelen. Bedankt Ik heb dus een dikke 4 maand geleden een cd koffer gekocht, ik wou een nieuw huisje voor mijn bescheiden systeem. AMD 3000+ 1.5 gig RAM 6800 GT en mijn nieuwe aanwinst: een acer 1916W de waterkoeling: BI extreme 2 eheim 1048 Aquatube tank-O-matic ->dank aan R@mon extra's: Rheobus -> dank aan R@mon Hierbij foto's, hij is nog helemaal niet af. Complimenten, dreigementen, kritiek, schaam je niet! Het scherm: De Koffer: Plaatsing van de Radiator De plaatsing van aquatube De tank o matic Doorvoer van buitenkant naar binnen. (Tank) De binnenkant: Vertel me wat je ervan vind, ik kan tegen een stootje. nog te doen: Gat voor de Gpu uitgang zagen, waterkoeling monteren, vandal switch monteren, lcd'tje met temp monteren, en afwerking. groeten Maandag krijg ik waarschijnlijk mijn fittingen binnen, wat me heel erg pleziert! Tips zijn altijd welkom.[img][/img] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Ligt het nou aan mij, of zijn er geen plaatjes? ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Plaatjes? Waar? ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Zo wel weer genoeg gedolt voor vandaag :P Volgens mij doen je plaatjes het niet helemaal, is wel verstandig als je die ff fixed ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ziet er leuk uit aangezien ik plaatjes kan zien Afwerking kan wel beter maar dat word vast opgelost verder heb ik eigenlijk niet egt kritiek,maar kan je niet beter je resevoir aan de binnenkant doen?
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Koffermod restyling | Ontheroxx | Casemod Project Logs | 23 | 29-03-2007 13:14 |
| [CiP] Koffermod | tha_crazy | Casemod Project Logs | 16 | 20-02-2007 16:24 |
| [CIP] De Koffermod | Don Zalmrol | Casemod Project Logs | 23 | 15-04-2006 23:48 |
| Airflow koffermod | jrbuurke | Casemod Junkies | 2 | 6-10-2003 20:24 |