| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2007
| 영 계급 Hier ben ik dan terug. Na mijn grote mislukking met yellowfusion is het tijd voor iets nieuws . Ik ga nu de aerocool zero degree eens onder handen nemen . http://www.aerocool.us/p-case/zerodegree/zerodegree.htm Op zich wel een goede case maar dit kan beter. Wat wil ik doen ? Er moet een waterkoeling inkomen,( dit is mijn eerste wc dus we zien hoe dit uitdraait :P ) De binnenkant moet een beetje opgekuist worden En als er nog ideen zijn laat me iets weten Eerste schets: ![]() Tweede schets: ![]() Hier nog enkele fotos van de case in kwestie: Voorkant: ![]() Zijkant: ![]() Zijkant in werking: ![]() Voorkant gesloten: ![]() Voorkant open: ![]() Nog enkele onderdelen die ik onlangs heb aangekocht: Moederbord asrock conroe 945G-dvi ![]() Akasa fancontroller niet op de fans letten die worden vervangen door acryan uv green fans: ![]() En dan nog een paar onderdelen waar ik geen foto's van heb HD: western digital 320gb sata 2 western digital 250gb sata2 Grafische kaart: gigabyte geforce 7600gs Voeding:coolermaster extreme power 430W Zo dit was het voor vandaag nu vlug mijn bestelling plaatsen bij bg computers van zodra deze spullen binnen zijn volgt een update comments are welcome |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Die kast is duidelijk wat nagemaakt van de CoolerMaster Stacker 830. Maar ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Succes! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Hier ben ik dan met een klein updatje . Heb niet zo veel kunnen doen vandaag veel nagedacht over wat? en hoe? Maar ik heb al iets mooi voor in de zijkant. Het is een soort van watertankje maar dan met geen doeleind gewoon puur voor de look nu foto's zeggen meer dan woorden . Het eerste stukje plexi : ![]() Uitgezaagd en gevijld: ![]() Nog eentje: ![]() Hier een ????: ![]() Mijn vijl techniek: ![]() ![]() ![]() Twee plexiplaatsje klaar om verlijmd te worden: ![]() Eerste verlijming : ![]() Tweede verlijming: ![]() aftekening zijkant: ![]() Morgen ga ik verder werken aan het zijpaneel en op het resultaat van het reservoir zullen jullie nog even moeten wachten . |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| ![]() En zuurstofpomp voor in vijver? ![]()
__________________ Utopiamedia, I'm for sale! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Twee plexiplaatsje klaar om verlijmd te worden: ![]() Zit er niet een helegrote bars in dat plexie?? of lijkt het alleen maar zo??
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| @thrilfreak . Idd een zuurstof pomp @MC>JUNK. nee dat is geen barst maar een gat dat ik geboord heb voor een buisje inte steken die van de zuurstofpomp komt. Vandaag niet veel verder kunnen modden. Heb gewoon verder gewerkt aan het reservoir maar moet nu nog wachten tot mijn bestelling binnenkomt .Hopelijk krijg ik het begin volgende week . |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Het idee ziet er leuk uit deze cip ga ik zeker volgen suc6 ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Eerder een kleine update heb niet veel kunne doen .Moet namelijk nog veel brainstormen en de bestellingen willen maar niet binnenkomen .Vandaag heb ik mij vooral bezig gehouden met de plaat die voor de achterste fan komt in de kast veel teken werk en tekenen Dit is de coverplate voor de achterste fan . ![]() en zover sta ik voorlopig met het reservoir met nog wachten achter uv plexi ![]() Dus nog niet zoveel gemod maar daar komt dit weekend verandering in. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vandaag was gewoon een pracht dag ik kom thuis van mijn werk en er staat zo een grote doos voor mijn deur. Achter deze doos eens beter bekeken te hebben is het zeker het is mijn bestelling van bij bg computers aquabay M4 thermaltake bigwater 735 thermaltake uv-led 120mm fan groen ac ryan 4 stuks flexsleeve 10mm uv green ac ryan flexsleeve 6mm uv green ac ryan ccfl 1x30 cm single green acrylpanel 3mm black ac ryan acrylpanel 3mm Uvgreen ac ryan 2 stuks meshxpanel silver ac ryan sata cable 100cm yellow ( ze hadden geen andere kleuren van 100 cm) roundcables 30cm uv green ide roundcable 30cm uv green floppy Uv paint green ( niet binnen komt nog achter :'( ) De beruchte doos: De onderdelen: Vanavond heb ik vooral verder gewerkt aan de printplaat. Er moesten nog redelijk veel draadjes aan gesloten worden. Na dit gedaan te hebben lag mijn werktafel (AKA living) er zo bij: Dit is het resultaat ben er best tevreden over : De printplaat komt op deze plek: ![]() Eindelijk de ledjes binnen gekregen. Dus kon ik terug verder. Heb echter wel een probleem ik moet de alu plaat opnieuw maken maar dit valt vlug te fixen. En dan nu pics van hoever ik nu sta Hier zien jullie hoe ik meshx plooi dit is geen gemakelijk werkje want mesh plooit een beetje te gemakelijk waardoor het moeilijk is om mooi recht te plooien.Dit stukje word gebruikt om de 5.25 bays af te schermen en de pomp. Voor hier dus. Ook het ledje van mijn cpu waterblok heb ik vervangen.Het was een blauw ledje dit paste natuurlijk niet bij de rest. Dus maar even vervangen door een groen en da kabels sleeven Verder heb ik nog een platform gemaakt om mijn pomp en reservoir op te zetten . dit is vervaardigd uit 5mm plexi . Op de tweede foto zien jullie de plaats van het zuurstofpompje Het gat voor de radiator is ook al gezaagd en het rad is al gemonteerd. Nice is het niet ? Nog een fotoke van de onderkant. Nog even het mobo erin geplaatst om te kijken of alles wel past . en dat is allemaal in orde :mrgreen: . de zijkant heb ik ook veranderd die gorte fan was volgens mij niet meer nodig morgen zal ik verder doen met de aluplaat er zijn een paar gaatjes misboort dus even opnieuw maken hé. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Hm... Thermaltake BigWater 735. Slechte ervaringen mee Ging na een tijdje ernstig hard lekken op mijn AM2 rig. Die heb ik RMA gestuurd, en ik had netjes mijn geld teruggekregen Dat is dus wel netjes.De mod ziet er goed uit, veel modspullen. Het LED'je vervangen heb ik ook gedaan in het waterblok. Ziet er standaard nice uit, maar mijn case is rood, dus je snapt et wel ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik heb even advies nodig ik zit met een probleem . Nu ja niet echt een probleem ik vind dat alles een beetje te dicht op elkaar staat.Dus dacht ik laat ik er nog een stuk onderzetten Even een oude atx kast genomen en in tweeen gezaagd (flink wat dremel werk ) .waar ik dan de pomp en miijn hardeschijven kwijt kan . het probleem is de kast is een heel stuk kleiner . Wat zouden jullie doen verlengen met alu of zo laten ? Of gewoon geen onderstuk bij plaatsen zo ziet het eruit met de halve kast eronder wat denken jullie ? ![]() |
| | |