| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Goeiedag allemaal!! Ik ben thuis nog een ouwe pc tegengekomen, die in mijn ogen wel aan een mod-beurt toe is! Naast mijn andere project wil ik dus aan een nieuwe beginnen. Hier enkele foto's:Ik heb nog niet echt een idee welke kant dat ik er mee op wil gaan, ben me nog aan het oriënteren. Wat rond aan het kijken op het forum hier en daar om wat ideeën op te doen. Als er ideeën zijn, of als er vorderingen zijn volgt er uiteraard zo snel mogelijk een update. Ik zat te denken aan iets oldskool..
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 december 2006
| Je moet eens kijken op http://www.gruntville.com/ eerste pagina. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| misschien een mediacenter-pc?? ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ohh, wat is die case mooi melkwit :P EDIT: Als jij daar een Mystique2 uit krijgt, dan win je vast de NKCM'07 (tenzij je niet meedoet)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 december 2006
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| HAHA! Ben je daar zo zeker van? Ik ben benieuwd. Succes. Ik zal je zeker bewonderen als het echt gaat lukken! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 15:39 |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 3-11-2003 16:40 |