| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 januari 2006 Locatie: ~Groningen
| Quote is er al af, zoals je ziet, was net een probeersel. Kheb al meerdere reacties hierop gehad. Ik probeer nog iets beters te verzinnen. Ik heb laatst wel ergens van dat plamuur ergens liggen, ik weet niet of dat echt wat is. Zou het niet uit die gaatjes vallen als ik bijvoorbeeld de case een keer optil en neerzet? Ik vind het zelf niet zo erg namelijk, maar als het goed weg werk baar en dat het ook blijft zitten, wil ik het nog wel eens proberen.
__________________ Cool things about being a guy |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Dat lijkt mij idd een beter idee. Ik denk dat ik binnenkort ook even bij Salland een ordertje ga plaatsen. Nog bedacht voor alle reacties .
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Ik was van plan dit ongeveer te bestellen. Citaat:
Edit: Ik heb vandaag(zaterdag), weer even gewerkt en 30eu binnen gehaalt. Ik zal maandag gelijk nog wat meer verf spuitbussen halen, aangezien ik nu al door m'n eerste(en laatste) heen ben. De rest spaar ik voor de bestelling, en zoals ik zij, dat kan nog wel even duren... aangezien ik alleen 's zaterdags en heel soms vrijdags middags werk. De 3.5" en 5.25" bays zijn bijna klaar, er zitten nog net wat kleine details dus ik ga ze nog voor de laatste keer overspuiten.
__________________ Cool things about being a guy | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Update #2;Spuiten. Gisteren was ik bij de action verf kopen maar toen bleek dat het geld nog niet op m'n pasje was.. Dus ben ik vandaag weer heen geweest, nu lukte het wel. Ik heb 2 spuitbussen zwart hoogglans en 1 primer. Ik ga vanavond de rest spuiten totzover ik kan. Ik heb hier nog wat foto's van waar ik nu bijna klaar mee ben. Ze krijgen allemaal nog een laagje omdat er nog wat kleine grijze stukjes waren en die moeten natuurlijk wel weg. ![]() De 3.5" Hdd bay. ![]() De 5.25" bay. ![]() Backplate dinges :P Het mobo plate, het linker sidepanel en de kast zelf (nouja het wat er van over is) ga ik proberen te doen vanavond, iig de primer. De rechtersidepanel moet nog even wachten, omdat ik die 2 gaten nog mooi wil wegwerken. Edit: Het moederbord plate is klaar. ![]() ![]() Edit2: Het rechtersidepanel in de primer: ![]() ![]() Het linkersidepanel zwart gespoten. Zoals je ziet is het niet erg goed gelukt hier, ik denk dat ik de eerste laag wat te dik heb aangebracht. Wat zou de beste oplossing hier voor zijn? Het hele zooitje opnieuw schuren en verfen of met heel licht schuurpapier rechtschuren en opnieuw spuiten? Krijg ik dan geen matkleurje? Ik zie het eerst nog wel even aan, als ik later bij het andere sidepanel niet genoeg heb, koop ik nog wel een extra busje en spuit ik deze ook nog even overnieuw. Ik vond het nog aardig meevallen, de rest dan, omdat ik het ook voor de eerste keer doe. ![]() Ik heb het frontpanel geval, CD en Floppy ook zwart gespoten, nou bleek later dat de CD drive zelf kaduk was en ik het hele zootje opnieuw moet doen want hij past niet op de overige die ik heb... ![]() ![]() ![]() De kast even in elkaar gezet; ![]() ![]() ![]() Vanavond zal ik beginnen met zwart spuiten v/h rechtersidepanel.
| | |
| | #23 (permalink) |
| Cheap Cheap action ftw ![]() Ik heb trouwens ook een template van van het 2x 120MM rooster gevonden, dus ik ga binnenkort die 2 gaten wegwerken ![]()
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Tmag dan wel cheap zijn die backplate vind ik anders aardig mooi glimen snel volgende update graag ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
De backplate, 5.25" en 3.5" en dat andere geval voor de PCI brackets zijn erg goed gelukt, ik heb de pc al weer half in elkaar gezet. Heb het linker sidepanel net voor de 3rde keer gespoten, ging ook wat minder. Vanavond primer op de rechter. Ik hoop morgen wat meer foto's te posten van alles.
| | |
| | #27 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Ga je dat deel (rechts) van je mobotray ook nog weg werken met iets? De linkerkant komt je mobo over maar ik vind de rechterkant wat minder. Jammer dat je em al gespoten hebt. Ik vind het er verder wel erg goed uit zien! Mooi gespoten Goede kleuren ook Ben benieuwd naar je panelen.
__________________ Casemodder in hart en handen |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Goedkope verf blijft mischien wel zitten met duure lak ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
Edit: gedaan ![]()
| | |