Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 14-02-2007, 21:23   #16 (permalink)

Standaard

Quote is er al af, zoals je ziet, was net een probeersel. Kheb al meerdere reacties hierop gehad. Ik probeer nog iets beters te verzinnen. Ik heb laatst wel ergens van dat plamuur ergens liggen, ik weet niet of dat echt wat is. Zou het niet uit die gaatjes vallen als ik bijvoorbeeld de case een keer optil en neerzet? Ik vind het zelf niet zo erg namelijk, maar als het goed weg werk baar en dat het ook blijft zitten, wil ik het nog wel eens proberen.
Oud 15-02-2007, 13:37   #17 (permalink)

Wolff's schermafbeelding

Standaard

Ziet er leuk uit.
Met die gaatjes kun je ook wat leuks doen, bijvoorbeeld het zelfde plexi er achter plakken als je achter Phaze gaat plakken.
Succes met je mod.
Wolff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2007, 14:33   #18 (permalink)

Standaard

Dat lijkt mij idd een beter idee. Ik denk dat ik binnenkort ook even bij Salland een ordertje ga plaatsen. Nog bedacht voor alle reacties.
Oud 15-02-2007, 15:47   #19 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Ik vind die gaatjes zelf wel leuk, ik zou ze lekker laten zitten.
Wat wil je gaan halen bij Salland? Plexi kan je beter halen bij bouwplastics.nl
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2007, 18:20   #20 (permalink)

Standaard

Ik was van plan dit ongeveer te bestellen.
Citaat:
1x AC Ryan TWIN-30 CCFL Light 30 Cm, UV, Verlichting
1x AC Ryan TWIN-10 CCFL Light 10 Cm, UV, Verlichting
1x AC Ryan AcrylPanel 5mm Clear, Rechter window
2x AC Ryan AcrylPanel 3mm UV Blauw, Rechter en linker window + afwerking.
1x AC Ryan MeshX Panel Mesh Zwart, Rechterwindow
1x AC Ryan RadGrillz Stripes 2 X 120 Mm Zilver, Bovenkant, afwerking v/d mislukte fangaten.
Het zal iig toch niet per direct worden, aangezien ik eerst nog het geld moet versieren ervoor... Ik ben trouwens bezig met de 3rde laag zwart van de 3.5" en 5.25" bays, kzal een pica' posten wanneer ze klaar zijn.

Edit: Ik heb vandaag(zaterdag), weer even gewerkt en 30eu binnen gehaalt. Ik zal maandag gelijk nog wat meer verf spuitbussen halen, aangezien ik nu al door m'n eerste(en laatste) heen ben. De rest spaar ik voor de bestelling, en zoals ik zij, dat kan nog wel even duren... aangezien ik alleen 's zaterdags en heel soms vrijdags middags werk. De 3.5" en 5.25" bays zijn bijna klaar, er zitten nog net wat kleine details dus ik ga ze nog voor de laatste keer overspuiten.
Oud 20-02-2007, 14:45   #21 (permalink)

Standaard

Update #2;Spuiten.

Gisteren was ik bij de action verf kopen maar toen bleek dat het geld nog niet op m'n pasje was.. Dus ben ik vandaag weer heen geweest, nu lukte het wel. Ik heb 2 spuitbussen zwart hoogglans en 1 primer. Ik ga vanavond de rest spuiten totzover ik kan. Ik heb hier nog wat foto's van waar ik nu bijna klaar mee ben. Ze krijgen allemaal nog een laagje omdat er nog wat kleine grijze stukjes waren en die moeten natuurlijk wel weg.

De 3.5" Hdd bay.

De 5.25" bay.

Backplate dinges :P

Het mobo plate, het linker sidepanel en de kast zelf (nouja het wat er van over is) ga ik proberen te doen vanavond, iig de primer. De rechtersidepanel moet nog even wachten, omdat ik die 2 gaten nog mooi wil wegwerken.

Edit:
Het moederbord plate is klaar.

Edit2:
Het rechtersidepanel in de primer:

Het linkersidepanel zwart gespoten. Zoals je ziet is het niet erg goed gelukt hier, ik denk dat ik de eerste laag wat te dik heb aangebracht. Wat zou de beste oplossing hier voor zijn? Het hele zooitje opnieuw schuren en verfen of met heel licht schuurpapier rechtschuren en opnieuw spuiten? Krijg ik dan geen matkleurje? Ik zie het eerst nog wel even aan, als ik later bij het andere sidepanel niet genoeg heb, koop ik nog wel een extra busje en spuit ik deze ook nog even overnieuw. Ik vond het nog aardig meevallen, de rest dan, omdat ik het ook voor de eerste keer doe.

Ik heb het frontpanel geval, CD en Floppy ook zwart gespoten, nou bleek later dat de CD drive zelf kaduk was en ik het hele zootje opnieuw moet doen want hij past niet op de overige die ik heb...

De kast even in elkaar gezet;

Vanavond zal ik beginnen met zwart spuiten v/h rechtersidepanel.
Oud 20-02-2007, 14:53   #22 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Spuitbussen kopen bij de action.... lol
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2007, 15:07   #23 (permalink)

Standaard

Cheap Cheap action ftw
Ik heb trouwens ook een template van van het 2x 120MM rooster gevonden, dus ik ga binnenkort die 2 gaten wegwerken
Oud 25-02-2007, 11:02   #24 (permalink)

Standaard

t word al leuk, k vind de naam aan de zijkant vooral mooi!! ga zo door!
Oud 25-02-2007, 13:29   #25 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Tmag dan wel cheap zijn die backplate vind ik anders aardig mooi glimen snel volgende update graag
Oud 26-02-2007, 17:48   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonnymous!
Tmag dan wel cheap zijn die backplate vind ik anders aardig mooi glimen snel volgende update graag
Waarom duur spul kopen, als je hetzelfde effect krijgt met het goedkope?
De backplate, 5.25" en 3.5" en dat andere geval voor de PCI brackets zijn erg goed gelukt, ik heb de pc al weer half in elkaar gezet. Heb het linker sidepanel net voor de 3rde keer gespoten, ging ook wat minder. Vanavond primer op de rechter. Ik hoop morgen wat meer foto's te posten van alles.
Oud 26-02-2007, 18:06   #27 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .DevastatioN
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonnymous!
Waarom duur spul kopen, als je hetzelfde effect krijgt met het goedkope?
Omdat die dure (bv. Motip) beter blijft zitten. Die van de action knapt er zo weer af. Ik heb er ervaring mee. Die Motip blijft écht beter/langer zitten.
Oud 26-02-2007, 18:48   #28 (permalink)

Standaard

Ga je dat deel (rechts) van je mobotray ook nog weg werken met iets? De linkerkant komt je mobo over maar ik vind de rechterkant wat minder. Jammer dat je em al gespoten hebt.

Ik vind het er verder wel erg goed uit zien! Mooi gespoten Goede kleuren ook Ben benieuwd naar je panelen.
Oud 26-02-2007, 19:48   #29 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Goedkope verf blijft mischien wel zitten met duure lak
Oud 27-02-2007, 19:57   #30 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TEAMIKKE
Ga je dat deel (rechts) van je mobotray ook nog weg werken met iets? De linkerkant komt je mobo over maar ik vind de rechterkant wat minder. Jammer dat je em al gespoten hebt.

Ik vind het er verder wel erg goed uit zien! Mooi gespoten Goede kleuren ook Ben benieuwd naar je panelen.
Rechts, die gaten bedoel je? Dat is voor de 5.25" bay. Ik zal de post zo bewerken met nieuwe foto's.

Edit: gedaan
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.