| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 september 2006
| De afgelopen dagen weer wat werk verzet. Het eind begint inzicht te komen. Nu begint het leuk te worden. Alle onderdelen die los gemaakt waren zoals de hdd bays en drive bays erin gemaakt. Dit moest als eerste gebeuren om daarna het reservoir een plaatsje te geven. ![]() ![]() ![]() Waar het reservoir kwam was snel beslist wist wel dat hij daar ergens zou komen maar precies waar was de vraag. Uiteindelijk is hij hier beland. ![]() ![]() ![]() Toen het gat in het zijpaneel gemaakt om een stukje bolling van het reservoir te kunnen zien. ![]() ![]() Als alles op zijn plaats zit komt het er dus zo uit te zien. ![]() ![]() Dit was het maken van alle onderdelen. Nu begint het leuke, het spuiten van dat ding. En daar gaan we dit voor gebruiken. ![]() Heb gewoon wat grijze grondverf gehaald en wat verdunt met thinner Ik heb dit gekozen omdat ik 1 toch alle spullen heb. 2 omdat spuiten met een spuitbus nadelen heeft. Ten eerste omdat het heel erg verdunt is en 7 spuitbussen nodig heb om de kast mooi te krijgen. Omdat het MDF zoveel verf opzuigt dat ik hem 4 keer in de grondverf moet zetten.(voor de kopse kanten van het mdf. Op deze manier maar 2 grondlagen en 2-3 kleurlagen en misschien 1-2 laklagen ligt eraan hoe het eruit komt te zien. Ten tweede ik vind het veel lekkerder spuiten dan met een spuitbus. Dit is de geïmproviseerde spuitcabine. ![]() En na wat dingen afstellen en proefjes. Komt het er zo uit te zien. ![]() Alle onderkanten gedaan en omdraaien maar ![]() En klaar ![]() Nu mag alles lekker gaan drogen voor het schuren en nog een tweede grondlaag. . Nadeel van deze manier is wel dat je moeilijker bij alle hoekjes kunt komen. Heb ook al veel dingen gespoten maar dit is 1 van moeilijkere dingen om overal bij te komen. En na een hoop geplamuur en geschuur zie je dan toch weer wat kleine dingentjes die oneffen zijn Ga de komende tijd weer verder met spuiten hopelijk kan ik zaterdag de boel op kleur spuiten. Tegen die tijd zal er weer een update komen. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 september 2006
| Afgelopen dagen druk bezig geweest met sspuiten,schuren,spuiten nog meer schuren, en weer spuiten. ![]() ![]() Nadat alles mooi droog was toch even benieuwd hoe het nu zou zijn met het licht erin. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daarna konden we het leer erin gaan leggen. Ben begonnen met het hd rack. ![]() Met plexie erbij. ![]() ![]() Nu kwam het bovenste en achterste gedeelte. Eerst leer opmaat maken. ![]() Boetje afplakken anders zit alles onder de spuitlijm. ![]() Na wat gepriel is het er zo uit komen te zien. ![]() ![]() ![]() Dat was gedaan en kwam de rest van het spul aan de beurt om gemonteerd te worden. Te beginnen met het reservoir. En bijbehorende deur. ![]() ![]() ![]() ![]() Ander kant had ik al in elkaar gezet een moest er ook aan geloven om aan de kast te komen hangen. ![]() ![]() Ben ook nog bezig geweest met de reset en aanknop in te boren, de kabeltjes van de fans te sleeven en nog wat ander simpel werk. Hier zijn nog geen foto’s van, maar omdat het niet zoveel vooruitgang is komen die de volgende keer wel weer. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ziet er mooi uit, wat bedoel je nouw precies met leer Suc6 ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |