| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 september 2006
| Het is inderdaad een kleine update, maar ik moest optijd weer naar mijn huis toe omdat de carnavals optocht iets later zou beginnen. En om van 9 tot 5 in de werkplaats te vast zitten is ook zo wat. zit er al bijna elke dag dus ben rond twaalf uur naar huis gegaan. maar opzich heb ik een hoop kunnen doen.ps. de plexi van het hdd rack is geen fanguard maar meer een soort window, er komt wel een fan op te staan maar die zit aan de zijkant. deze was meer om alles een beetje op elkaar te laten lijken. ![]() De hardware is nu nog een p4 3.0 asus p4p800 s mobo 3x512mb Corsair geheugen. 550 watt psu nvidia 7800gs videokaart. 80 hdd - 160 gig hdd 2 NEC dvd branders. maar hoop in de loop van het jaar een nieuw systeem te kopen. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Heeft Corsair mischien nieuw geheugen? Want 1500 MB is wel een mooi rond getal ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Weer een update vanavond weer bezig geweest met de case Gisteren weer wat spullen binnen gekomen. Koppelingen Tygon slang Papst 80 mm fan Led voor reservoir Setje 30cm ccfl ![]() Een totaal shot van de case even tussendoor ![]() Daarna de drive bay gemaakt en gelijmt niets echt spannend. ![]() Kreeg een heldere ingeving: Leer aangezien ik meubelstoffferder ben en nog wat vellen leer heb liggen ga ik leer verwerken in de case niet te veel maar kleine accenten. Is licht beige leer en kast word heel donker grijs/antraciet Zoals hier op de inlay van de deur. Ook komt er bovenop een groef met leer. Dit zal doorgetrokken worden aan de binnenkant. ![]() Even de ccfls erin gehangen en aangezet. de kast is 70cm hoog en de ccfl in totaal maar 60cm in die tussenruimte in het midden komen de twee leds voor de power en hdd activity. ![]() Sorry foto’s zijn met een crapy toestel genomen want de mijne lag nog thuis. Licht uit aan de zijkant ![]() Heb nog meer foto’s in het donker maar zijn echt van een slechte kwaliteit. Volgende keer betere foto’s en hopelijk iets meer. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Hey broer, Was net je foto's aan het bekijken, maar in het echt ziet hij er een stuk gaver uit. Ook zal het mooi worden aan de voorkant als daar de led's in het midden komen te zitten in het donkere stuk. Wanneer gaan we er aan verder ?? Of heb je geen technische hulp meer nodig ?! |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Maar goed, sorry voor de onderbreking. Ontopic. Het ziet er leuk uit die blauwe rand. Vooral leuk idee om daartussen de power en hdd leds te doen. Nu vraag ik mij nog af welke kleur die worden. Blauw is toepasselijk, maar misschien wel TE veel van het goeie. Misschien zou rood voldoen?
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| over die leds ben ik nog niet uit, geen blauw iig mag wel een beetje opvallen rood of misschien wel wit. En mdf is een heerlijk materiaal je kun er bijna alles mee. vooral als je goed gereedschap hebt en een beetje handig bent. meer updates binnenkort! |
| | |