| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| Hallo Dit is mijn eerste CCIP. dit is ook mijn eerste "echte" mod. Wat ga ik doen? Ik begin met niets en hoop te eindigen met een mooie nieuwe computerkast ! Hij word helemaal opgebouwd uit 12mm MDF. Ook is het de bedoeling dat die zo klein mogelijk gaat worden, maar toch minimaal 3 HD kan herbergen. De hardware. Mobo: Word hard naar gezocht AMD Sermpron 3000+ Nvidia 4200Ti 128MB ( Afhankelijk van het mobo! ) 1GB geheugen ( 2x 512 ) 1* 30 GB IDE samsung schrijf 1* 80GB SATA samsung schrijf 1* 200GB Samsung schrijf Samsung DVD brander 380watt Superflower voeding. Het modden ! ![]() Met deze tekening is het begonnen. Hier zie je ongeveer hoe het moet gaan worden. De 2 kleine fans zijn vervangen voor 1 grote 120mm fan. ![]() En hier moet het gaan gebeuren, bij gebrek aan beter! Een klein houten schuurtje.... Ik heb alle grote platen op maat laten zagen bij de Gamma. Helaas is de achterkant niet goed gegaan en is nu bijna 5mm te klein... Van de zijpaneel het window zagen heb ik weinig foto's maar dit is het eindresultaat van zagen, schuuren en gronden. ![]() Aan de zijkant komen een soort van "vinnen" Zo als ik al zij komt er aan de voorkant een 120mm fan. Het precies rond krijgen is lastig, dus een stuk PVC pijp doet wonderen .![]() Hier zit er plamuur op. Ook moest er een gat komen voor de DVD drive. Deze word later nog gestealth! ![]() Dit was het voor nu! Ga weer snel verder met modden ![]() ( Er staat express alleen [CCIP] omdat ik nog geen naam heb! Jullie een idee voor een naam? )
__________________ Utopiamedia, I'm for sale! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Update's ! Het begin : http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=14641 Update 1 : http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=14641
| | |
| | #4 (permalink) |
| Update 1 Zo, na een middagje modden al weer stuk opgeschoten. Ben er ook achter dat bepaalde dingen niet helemaal goed gaan lukken zoals ik het wou. Maar daar heb ik al weer een oplossing voor waar ik vanavond of morgen mee verder ga. ![]() De bevestegings boutjes voor de "vinnen". ![]() Dit is de kast zoals die er nu bij staat .( Weet iemand mischien een leuke/mooie naam voor de CCIP? )
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ziet er goed uit! Een naam voor je cip? Probeer eens inspiratie op te doen in de vormen van je cip, misschien ook merk/typenamen van onderdelen die je gebruikt.... Btw, wordt ie geel? Misschien moet je eens denken aan een diepe donkere kleur, donkerrood metallic of blauw metallic. (ervaring: hier zie je de stof niet zo goed op :P )
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006 Locatie: urk
| ik zat vanochtend naar discovery te kijken. het ging over swerelds beste cabriolet. er zat ook 1 bij met allemaa rondingen en vinnen. dat ding hete rocket nogwat. mischien iets in die richting? zou mij in iedergeval leuk lijken als naam. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| De naam is Fins! geworden .Wel simpel maar het is een naam :P Weegens ruimte gebrek konden de hardeschijven niet goed geplaatst worden. Deze komen nu in de lengte te hangen. Hiervoor heb ik een ander DVD/HD houder moet maken. Foto's volgen morgen! ( Weet iemand hoe ik een link in me onderschrift kan maken? Dat er staat [CCIP] Fins! En als je daar op klikt je naar dit topic word gestuurd? )
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 mei 2006 Locatie: Nijmegen
| Tot nu toe ziet je schets er heel goed uit, maar heb je al een ideetje hoe je de HD's gaat opbergen? Ga zo door, ik blijf deze case zeker volgen ![]()
__________________ If It Ain't Dutch, It Can't Be Much. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Over de HD ben ik aan het denken. Er hoeven er maximaal 3 in maar als dat niet gaat zal ik het moeten doen met 2 HD's. Denk dat ik volgende week verder ga. Wou eigenlijk vandaag al weer beginnen maar als het schuurdak lekt is dat niet heel erg fijn werken. Tot de volgende update!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] R2-d2 | Frenkie | Casemod Project Logs | 215 | 27-03-2008 13:34 |
| [CCIP] Demission | TEAMIKKE | Casemod Project Logs | 224 | 27-01-2008 21:51 |
| [CCIP] Aluminoid | Wava | Casemod Project Logs | 8 | 10-12-2007 14:05 |
| [CCIP] C&C tiberian sun temple of nod | cyclonite | Casemod Project Logs | 28 | 29-11-2007 12:16 |
| [CCIP] Parnassus | TheVirus2002 | Casemod Project Logs | 2 | 27-10-2007 14:54 |