| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #406 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bij het stuk over de fangrill schoot ik ook ff in de lach Mooi artikel over een mooie mod Al zie je het diepte-effect van het carbon natuurlijk pas als je naast het ding staat.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #407 (permalink) | |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Citaat:
After monday, I will hopefully finish up the Benelux casemod ; ) Don't worry, I did not forget! Het is offtopic maar ik denk dat het wel mag. ![]() | |
| | |
| | #409 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| En met 2 kasten in the mod of the year contest. ![]() Dit is de tweede keer dat ik er tussen sta. Daar ben ik al dik en dik tevreden mee. Erkenning voor je werkt imo. Alleen wordt het tijd om in 2008 een case te bouwen die ook kans heeft om te winnen. Dat is me missie voor 2008 met de tweede versie van de Extreme Lian Li. ![]() |
| | |
|
| « Blue Dragon
|
[CIP] Core4 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] Carbon Li (#3 NKCM 2007) | Ediejo | Casemod Junkies | 12 | 22-04-2007 22:52 |