| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Vandaag begonnen aan het wegwerken van de mobo tray. Al die gaatjes die je normaal gesproken blijft zien. Wil ik wegwerken. Om te beginnen het zagen van een stuk carbon fiber. ![]() Er zit wat braam aan maar het is goed te doen. ![]() Kleine stukjes zijn zonder problemen uit de hand te zagen. ![]() Niet echt veel te zien. ![]() Het aftekenen van de uitsparingen. ![]() Ook met de proxxon figuurzaag is het prima te zagen. ![]() Met de vijl het laatste stukje. ![]() ![]() ![]() Het boren van de gaten voor de bevestiging van het mainbord. ![]() Ook dat past. ![]() En nog meer gaatjes. ![]() Ook deze aftekenen. Die moeten ook door en door. ![]() Iets groter boren. Je ziet zo waarom. ![]() ![]() ![]() Het verwijderen van de beschermende aluminium plaat is een ongelofelijke klus. ![]() ![]() Maar het is eraf. ![]() Die extra gaatjes zijn dus voor led’s. ![]() En als je het mainbord ervoor hangt dan zie je ze niet meer. Betekend wel dat er straks een witte gloed achter het mainbord vandaan komt. ![]() ![]() ![]() Tot de volgende update. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Leuk effect dat carbon. Ik kan niet wachten op meer foto's ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Klein updateje. Het zagen van de stuken carbon die straks de aluminium cover gaat bedekken. ![]() Om het helemaal strak te vijlen gebruik ik de voet als aanslag. ![]() De epoxy waarmee ik het later ga verlijmen. ![]() De voet en tevens de coverplate geschuurd. Als je de coverplate niet schuurt dan houdt de epoxy ook niet. ![]() Tot de volgende update. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Die voet ziet er erg strak uit. Goede lasser is dat geweest. Verder weer een leuke update.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Bedankt voor het compliment Buffalo. Maar als de lak erop zit, dank dan je het nog beter zien of hij strak is of dat er wat onevenheden in zitten. Poedercoating gaat over blank ijzer heen. Wat wegwerken met plamuur gaat hier niet. :P |
| | |
| | #26 (permalink) |
| @Faried112, yep dat carbon is echt lijp, maar voor mij is dit ook de eerste keer dat ik er mee werk. Dus afwachten of het allemaal gaat lukken. @DeKemp, Thanks dat je het er mooi uit vindt zien. Dit mobo hangt er alleen even in om te kijken hoe het staat op dat Carbon. Ik ben veel nieuwsgieriger naar het effect van de led’s achter het mobo. ![]() En je weet wat ze zeggen over goed gereedschap. Dat is het halve werk. ![]() |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Zal wel lekker licht worden met al die Carbon :P Wel een leuk idee overigens ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #30 (permalink) |
| @SupReme, het heeft echt geen gewicht dat carbon dat klopt. Kan me er ook geen voorstelling van maken dat het zo sterk is. @RA-ART, stukje bij beetje. Moet echt super strak worden en dan kost het tijd. ![]() En een kleine update. De coverplate kompleet geschuurd. ![]() Verder heb ik me vandaag bezig gehouden met het pas maken van het hoekje. Voor de coverplate. ![]() ![]() ![]() Die is klaar om gelijmd te worden. ![]() |
| | |
|
| « Blue Dragon
|
[CIP] Core4 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] Carbon Li (#3 NKCM 2007) | Ediejo | Casemod Junkies | 12 | 22-04-2007 22:52 |