| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #211 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Weer een paar foto's van het werk tot nu toe. Hoop dat jullie het wat vinden Rechterzijpaneel mooi zwart. De letters en het logo zitten nog niet vast. Puur ff om een indruk te krijgen. Beschermfolie zit er ook nog op. hij is nog wat vuil dus maak je geen zorgen ![]() De plaat met leds die de binnenkant straks verlicht en waar alle slangen straks doorgaan. Dit effect wil ik door de hele kast doorzetten. ![]() Fanguard voor op de 360. rad. straks Voor de 480. heb ik ook een nieuwe maar dat komt later wel.![]() Ik ben er nog steeds druk mee bezig dus! Volgende week heb ik wss geen internet dus dan kan ik jullie niet updaten. Echter blijf ik wel gewoon door werken dus hopelijk heb ik na die week al een heel groot deel klaar. Stay tuned ![]()
__________________ Casemodder in hart en handen |
| | |
| | #214 (permalink) | |
| Citaat:
Geen idee van welk merk dat racegaas is. Is een afdankertje van marktplaats Ondertussen ook de onderkant en de achterkant erop.
__________________ Casemodder in hart en handen | |
| | |
| | #215 (permalink) |
| Ik had eigenlijk gepland om pas foto's te laten zien van het eindresultaat maar op verzoek maar even tussendoor dan Overzichtje ![]() Klaar voor mobo ![]() Dradenzooi en slangenzooi. Wordt allemaal nog mooi weg gewerkt natuurlijk maar zie het er eerst maar eens normaal in te krijgen ![]() To-do list: -Waterpompen instaleren -Mobo erin en aansluiten ( ook waterkoeling ed.). -Alles mooi bundelen en weg werken -Zijkant afmaken -Alle leds op 1 voedingslijn solderen en aansluiten op het relais -Fans aansluiten op het relais -Schijf voorop afmaken -Eventueel met LCDs klooien maar dat duurt wel ff voordat ik dat goed heb. -Nog een hoop kleine dingen ed. Morgen wil ik demi-water halen en lek testen. Er zit ondertussen al 5m slang in en ik heb nog maar een metertje bij besteld want ik zit zelfs krap :X Kijk nog niet te nauw naar de foto's want zoals ik al zei moet er nog het een en ander aan gebeuren ![]()
| | |
| | #216 (permalink) |
| Zijkanten kunnen nog even duren maar ik heb er vast wat hardware in geduwd ![]() Verschil met de toch al niet kleine TKC is toch wel wat meer dan je denkt. ![]() Lichtjes ![]() ![]() Morgen moet ie voor het eerst weer eens lopen.
| | |
| | #217 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Wooh, das mooi geworden. En hij is idd erg groot ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #219 (permalink) |
| Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik weer een stukje ben opgeschoten. De 2e pomp zit erin en het systeem heeft 3 dagen gedraaid. Gedraaid ja. want dat is het slechte nieuws: De videokaart is nu dood. Die moet dus RMA en zoals iedereen weet kost dat weer enkele weken tijd. Jammer maar life goes on Voor tBCL heb ik even snel wat foto's geschoten. Het geeft een algemene indruk hoewel het paneel er maar half opzit ed. Licht aan ![]() Reservoirs (met condens idd.) ![]() Reservoirs met licht aan. Normaal brobbelt het dus ook ed. ![]() Leds en licht aan. ![]() Leds aan licht uit ![]() De linker plaat is nog blanke ALu dus die reflecteert het een en ander aan licht dus let er niet teveel op. Het wordt nog wel even aanpoten voor tBCL als ik door ben maar het schiet wel op iig ![]()
| | |
| | #220 (permalink) |
| UPDATE 36 Het is een tijdje geleden maar ik heb weer wat gedaan Eigenlijk heb ik allanger wat gedaan maar goed. De kast zit aardig in elkaar maar echte goede foto's heb ik nog steeds niet. Deze update is ook niet echt groots maar het is een teken dat ik weer ermee bezig ben.Overigens vind ik het leuk dat CJ doorgaat. Ik heb het allemaal wel meegekregen ook al post ik nooit zoveel op CJ. Vooral de gebruikers hier vind ik altijd erg fijn Aangezien ik me verveelde vandaag heb ik maar even een projectje verzonnen. Ik had nog wat IC's liggen aangezien ik me daar de laatste tijd in heb verdiept. Wss ga je nog wel meer daarvan zien in de kast Ik wilde nog wat lichteffecten in de kast stoppen aangezien het dan allemaal weer wat leuker wordt. Het mocht echter niet te opvallend zijn. Mooie voorbeelden vind ik altijd de creaties van _Ferry_. Dat was moeilijk te realiseren zonder de juiste kennis van elektronica zoals een n00b als ik.Na een paar keer proberen, testen enz. (was eerste keer dat ik met PWM werkte) ging het allemaal goed op het breadbordje. Eventjes een klein printje gemaakt en dat ziet er dan zo uit. ![]() Niet zo heel groot dus Bestaat uit een 16F648a en een L293D. Beetje overkill maar ik had het liggen dus waarom ook niet. Het effect wat ik ermee bereikt heb. ![]() Pulserende logo's dus. Het kan nog wat beter maar het is mooi subtiel zo Aan de andere kant, in het raam gebeurt hetzelfde. Alleen kon de cam. die kant niet zo goed filmen i.v.m. veel strooi licht van de LED's ed. Niet slecht voor een middagje werk vind ik zo ![]()
| | |
| | #223 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Das zeker netjes gedaan, tijd dat ik dat ook maar eens ga leren :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #224 (permalink) | |
| Citaat:
@DeKemp: Ik zou ook zo 'n printje voor je kunnen maken. @modernization: Thanks Je kunt er echte leuke dingen mee doen![]()
__________________ Casemodder in hart en handen | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] R2-d2 | Frenkie | Casemod Project Logs | 215 | 27-03-2008 13:34 |
| [CCIP] Aluminoid | Wava | Casemod Project Logs | 8 | 10-12-2007 14:05 |
| [CCIP] C&C tiberian sun temple of nod | cyclonite | Casemod Project Logs | 28 | 29-11-2007 12:16 |
| [CCIP] Parnassus | TheVirus2002 | Casemod Project Logs | 2 | 27-10-2007 14:54 |
| [CCIP] Fins! | ThrillFreak | Casemod Project Logs | 10 | 10-02-2007 16:10 |