| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 december 2006 Locatie: swalmen
| Oi, Ik heb een paar maanden terug een sweex saturn blue gekocht voor een paar euro bij cool-prices.nl en ehh die afgestorven look van die case begon me best wel de keel uit te hangen, Toen heb ik mijn intelectuele brein aan het werken gezet en kwam ik op het idee om een gat in mijn zijkap te maken, Ik heb dit gedaan door als eerst een gat te boren en vervolgens met een decoupeerzaag een groot geheel uit de kap te zagen. Joa , vervolgens heb ik via het internet een groot kabelsleeving pakket besteld en UV Neon etc. maar ik dacht er niet bij na dat ik het de dag voor 1ste kerstdag had besteld dus ik kan nog wel even op dat pakketje wachtten :P Maaaaar wat ik wel al had was, Lak! 2x Metallic zwart, 1x Mat zwart, 1x Primer en 1x Vernis (Blanke Lak) , Op de foto kun je zien dat ik de blanke lak kennis heb laten maken met mijn voet toen ik een beetje kwaad was.. Daardoor is zijn dop kapot. En ik dacht dus, K*d, de winkels zijn dicht.. want ik had wel lak, Maar geen schuurpapier.. Maar ik kon wel alvast de binnenkant van de pc spuiten. Dus ik begon rustig en lekker mijn pc te demonteren en heb deze zolang in een reserve kastje gedaan. Eenmaal alles uit de case gehaald zag mijn kast er zo uit : Dusss ik rende met de kast en de lak up to the zolder.. en ging daar vervolgens mijn spuitkunsten uit oefenen.. Hierboven zie je de moederbord plaat, Is inderdaad niet volledig gespoten maar dat hoeft ook niet want er zit toch een moederbord overheen. Hierboven zie je de achterkantplaat van de pc (Van de binnenkant gespoten), En natuurlijk het geheel van de case. IK heb de hele binnekant van de kast gespoten met MAT Zwart, Op de foto's glimt het nog maar als het eenmaal is op gedroogd heb je een mooie droge look in de case. Echt bepaald verder werken kan ik nog niet omdat ik nog geen Schuurpapier heb en mijn pakketje nog niet binnen heb. Mijn vooruitzichten zijn : De case van de buitenkant Metallic Zwart. Binnenkant 4x UV Blauw Neon Kabels zijn Groen Gesleeved, Aansluitingen voor MOLEX zijn Blauw. (Uv Reactive) Moederbord en P4 aansluitingen zijn Rood. (Uv Reactive) Randjes van de PCI en AGP Kaarten worden UV Groen (Wanneer mijn budget dit toelaat). En verder nog een paar Led en/of Uv fans in de case. Achter het gat in de zijkap komt nog plexiglas(Ik had nog een lekkere grote plaat op de zolder staan.) De kap van de voeding maak ik Plexiglas. Achter mijn CPU Koeler maak ik 2 ledjes. En heel misschien (Als mijn beurs er rijp voor is) een LCD Schermpje in de front van me pc. Joa, Updates komen nog ![]()
__________________ Joa joajoajoa nea nea nea joa nea joa nea nea oke den doot toch maar :-) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik zie er wel wat in, de paintjob lijkt mooi... Het enige mindere is de brakke pics, vind het een beetje zonde. Je hebt ze zeker met een mobieltje geschoten? :P Naja, succes ermee ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 3-11-2003 16:40 |