| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2006 Locatie: Den Oever, Wieringen, N-H, NL
| Hoi allemaal UPDATES Op: 1 en 2 op Pagina 1 3 en 4 op Pagina 2 CasEBlubber aka Maikel, 16 jaar, op het moment zit ik in de ziektewet vanwegen brommer ongeluk, en ja, je moet toch wat met dat geld dat je gratis krijgt whaha..Omdat een maat van me nieuwe PC had besteld, en de mijne ook al weer 5jaar is, net zoals zijn oude, mocht ik na veel zeuren ook een nieuwe bestellen Er komt in: Hardware: Asus P5N32-Sli Deluxe Mobo Intel Core 2 Duo, E6600, 2,4GHZ Processor Corsair 2x Dual Channel 512MB Geheugen MSI GeForce 7900GTO OCZ Real Power 450W Voeding Asus DVD-Brander Fans, Fanbus: Akasa Fan Controller Pro Multi Color Aerocool 2x80mm Silver Lightning Fan " 1x120mm " " " " 1x140mm " " " Start Nouja, de hardware besteld, en toen maar eens een kast zoeken.. Op naar de computerboer, hier in het dorp.. Gevraagd of ie nog wat leuks had, hij zegt wat wil je hebben, MiDi of Fulltower, ik zeg hoe groot heb je staan van Fulltower, komt ie met een kast aanzetten (volgens mij een Aopen HQ08 ofzo, las ik in andere topic, mijnes lijkt erop! ) Die mocht ik gratis meenemen. Nouja, voor gratis ken je wel wat modden natuurlijk ![]() Hier de kast in zijn geheel: ![]() ![]() ![]() Boven kant met klepje weg!, in de klep komen sleuven, zodat daar ook weer lucht eruit kan!, aangzien er 1x120mm- en 1x140mm fan voorin komen!, en 2x80mm fan achter, is dit miss wel handig ![]() ![]() Hier de binnenkant: De 2, waarschijnlijk luidruchtige, standaard fans, gaan vervangen worden door 2x80mm Aerocool Silver Lightning Fans, Deze fans zuigen "coole" lucht langs de HDD ![]() 4x3,25" Bays 3 gaan ik der gebruiken, 5x5,25" Bays, 2 gaan ik er gebruiken, 1 voor de Fanbus, 1 voor de DVDBrander ![]() Plek voor Mobo, en een looze ruimte, wat zal ik hier eens doen? haha ![]() Update #1 Hier de tekening van hoe me sidepanel een beetje moet worden: , gefotoshoept:![]() Hier een begin ![]() Stukje verder: ![]() Weer wat verder: ![]() En Intel staat er al helemaal in!: ![]() Het moet nu goed zijn qua size, bij mij geeft ie nog aan automatisch geresized, maar als ik er op klik en dan eigenschappen van het plaatje bekijk, is die netjes 500 wijd! Update #2 Zo me letters staan nu allemaal op me Panel geschreven, en ik heb er dus ff fotosoep van gemaakt, wou resultaat wel eens ff zien, dit is ff snel gedaan ![]()
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Oke, mooie hardware en een goed modbare case op CaseJunkies geldt echter de eis dat je foto's plaatst, dus daar kan je maar beter mee opschieten anders tref je straks een mooi hangslot om je topic aan... Zorg trouwens ook voor goede hosting van je foto's. Bij photobucket of imageshack kan dat gratis.Wat zijn je plannen omtrend de kleuren? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
En ik heb me eigen webruimte dus daar komt het op, 10keer beter als plaatjes die over 3 maanden niet meer zichtbaar zijn omdat je abbo verlopen is ofzo, maar ze komen deraan hoor nu aan het uploaden!
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Zo Update in de eerste post!! Wat is makkelijker?, alsmaar een nieuw bericht posten met de update, of de update in begin post zetten?? en dan een los berichtje met Update in eerste post??
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Los bericht met de foto's en dan een linkje in de startpost. Bij teveel foto's gaat de forum-software over z'n nek..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Het is zelfs verplicht om alles apart te posten, aangezien we hier een bug hebben dat als er teveel tags op een bladzijde staan de pagina blijft vast lopen en we dus niks meer kunnen zien. Je kan wel de links naar je update in je SP zetten. Edit: Demo was me voor ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Maar geen reactie's op me case ![]()
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er leuk uit, die kast heb ik ook nog elders in een hoekje staan, rijp voor eeh...sloop? :P Ben benieuwd! Maar eeh, wat zie ik daar in de skur van mofa's staan Een poeg maarja, wat nog meer... Poeg, Dapp velgjes etc.En nog wat blauws...kon wel een Dapp zijn ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Deze kast, de HX08, was een van mijn eerste PC-kasten. Bijna onverwoestbaar staal, fijne kast om mee te werken. En lekker simpel design, dus erg dankbaar onderwerp voor een casemod ![]() Ik raad je trouwens aan om die fanguards aan de achterkant weg te halen, die houden echt veel te veel lucht tegen. (wat voor een hoop herrie zorgt) Het gat voor de kabels vergroten is ook geen slecht idee, aangezien daar voor een groot deel ook de airflow van beneden naar boven doorheen moet.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
en was het dus ook van plan te doen Net op me werk wat prijzen gevraagd op me werk, wat het staal kost, morgen even kijken voor gaas! Ook rubber gehaald om tussen de hardeschijf bevestiging te fixen!
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| [topic-kaping] ![]() Is dit dan ook een AOpen case ? Is namelijk de basis voor mijn huidige mod, en dat schuifdeksel komt in ieder geval wel erg overeen, net als de mobo-tray bevestiging. Demoniac wist het ook niet, misschien een andere AOpen kenner in de huis ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
of speur ff je hele kast door ![]()
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Wij(ik en me Pa) hebben 2x Roege Poegen van mij 11x Zundapp 2 maal van mij, 9 maal paps, die blauwe die je zo heel vaag ziet, 5bak 70cc 22mm dellorto dat wil wel , maar mijn anders Zundapp, me schatje, die legt nu met kromme voorvork, a la ongeluk stijl, gvd maarja, wat doe je der aan..! ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |
| Amd , Ati , Intel ? | Freaky CaSeMoD ! | Hardware Junkies | 16 | 15-11-2003 10:20 |
| AMD of Intel? | the widow maker | Area 1337 | 17 | 7-07-2003 23:07 |