| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Woei, nog meer Zundapp gekken! ![]() Flink getjoent die blauwe, een Pruus wel :P Ma wil idd wel... Zelf heb ik ook nog wat leuk pretspul in de skuur liggen, KS80 WC b.v. Hiero ook tig Dappjes, en uiteraard nog wat Poegjes van mij. Naast Poeg heb ik zelf nog een KS50 (in onderdelen sloop brum; nieuw project) Mijn schatje staat in m'n onderschrift, 9,5 al gehaald op het achterwiel (gecorrigeerd)...Inmiddels moet dit nabij de 10 peeekaaaa zitten... ![]() Voeg me anders maar eens toe op msn, oftopic is niet echt gewenst. Suc6 met dremelen ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2006 Locatie: Den Oever, Wieringen, N-H, NL
| Citaat:
heheEn Carry On CasEBlubber, dat is zeker wel in de positieve zin toch ? haha ![]()
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Shit, aanpassing gemaakt die ik eigenlijk niet had hoeven doen kom ik nu achter maarja, opzich maakt het niet uit, maar het had niet gehoeven..! Want me sidepanel die most je der helemaal inschuiven zeg maar, niet dat je hem der tegen aan legt, en dan 1 cm opzij moet schuiven, zoals de nieuwere kasten.. Maar gewoon heeeeeeeelemaal der uit schuiven, en ik dacht dat het dan niet uitzou gaan komen met me plexiglas derin, heb ik het net bijna klaar, kijk ik nog eens goed, ziek dat het niet had gehoeven omdat het achter wat toe loopt, maar goed, zal zo wel ff foto's posten, ik ga nu weer ff aan het modden , de figuurzaagtafel moest maar eens van de plank, denk dat ik aan me window ga beginnen , denk ik ![]()
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| Het is geen HQ-08 overigens , want die van jou lijkt niet op die van mij :P (qua uiterlijk, innerlijk weer wel! ) Ik vond die HDD's daar bovinin maar irritant en ze werden veel te warm , nu heb ik ze in de 'lege' ruimte gezet (met de voetjes tegen de zeikant , ja verticaal dus ) Heb ze nu op 32 idle gekregenSucces
__________________ DFI LP Ultra-D || AMD A64 3000+ || 2x 1gig Gskill. PC4000 || ASUS GeForce EN7800GT 256mb || 1x Samsung Spinpoint 160gig || 1x Maxtor 120gig || Coolermaster Realpower 450watt || Logitech G5 || Corepad || Philips 170S (17'') || HQ-08 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Update #3 Nouja, tijdje geleden dat ik een update gedaan heb, komt omdat ik ook niet echt veel zin had om wat te doen aan me kast , maar goed, na een paar daagjes weer ff lekker gebeunt te hebben, is die toch al redelijk ver klaar:Moet nog gebeuren: 1x Window maken 1x fan binnenkrijgen, de 120mm, die was niet meegeleverd 2x fan holes maken, voor me 140 en 120mm fan Nou, dit is wat ik gedaan heb..: Bescherming opgezet ![]() Ik zou dus Intel en Conroe uitzagen, maar dit was eigenlijk een onbegonnen klus, hier zie je wel wat ik al gedaan had, maar ik heb het anders gedaan, dat zien jullie zometeen wel ![]() ![]() Toen heb ik het maar in me plexiglas gegraveerd, opzich vind ik het erg goed gelukt, voor me eerste keer graveren en je zou denken, zit het niet wat hoog, het zit eigenlijk precies mooi, voor me HDDrack, me Voeding, en me DVDbrander enzo dus je kan me mobo in zijn volle glorie zien, net als me videokaart, die ik wel uber vind ![]() ![]() Roosters voor me outtake fans weggehaald: ![]() Mobo plate en HDD rack die ik ook bewerkt heb En ik heb een gat in me mobo backplate gemaakt, zodat je de achterkant van me mobo ken zien, en ik moet nog 2 plaatjes staal maken, maar dat krjigen jullie nog te zien mijn ideeën,: ![]() Me fans en fanscontroller: ![]() En me mobo die op de backplate zit geschroefd: ![]() Nou hier dan maar ff wat totaal shotjes.. ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
dus nee, nog niet
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Update #4 Sinterklaas was weer goed bezig geweest 2x 30cm CCFLtjes gekregen, Blauw! Zie hier: Met 1 CCFL ![]() ![]() En met 2 ![]() ![]() Let niet op de kabelbende, ik moet nog steeds kabels verlengen zodat ik ze mooi weg ken werken, de stroom kabels voor me HDD's en DVDrom en Fan Control, heb ik allemaal ingekort, aangezien ik zelf kan kiezen hoeveel kabels ik in ken pluggen, heb ik maar 3 kabels in me voeding, om de stroom te voeren naar HDD en DVDrom en Fan Control.. De standaard kabel die bijgeleverd waren, waren namelijk stug, omdat ze in een sleeve zaten zeg maar, en die waren, veeeeeelste lang voor in een kast als de mijne omdat me HDD enzo er boven, en er voor zitten..!!Om me Sata te poweren, zit er een kabel tussen voeding en HDD van, ik denk, 5 cm ![]() Om me IDE HDD te poweren, zit er een kabel tussen voeding en HDD's van ik denk, 10 cm.. Om me DVDrom en Fancontrol te voeden, zit er ongeveer kabeltje van 5cm tussen, alles mooi op maat, om kabel bende te minderen ![]() En der zitten, eerlijk toegegeven, nog 3 kabels uit me voeding, intotaal 6 dus, maarja, zonder die kabels, zal niks draaien , dit is 2 voor me Mobo, en eentje voor me Videokaart, maar die lopen toch rechtstreeks naar beneden.. dus ja
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Ik w8 nog op me 120mm fan, die moet daar komen, en dan gewoon gelijk liggend met me DVDrom enzo En ik moet nog 2 plaatjes staal laten knippen op me werk.. en moet nog 1 window maken.. 2 fan holes en dan nog spuiten..! heb een hobby Airbrush setje gekregen van die goeie ouwe Sint, dus daar wilk mee expirimeteren
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
, ik denk als me 120mm fan binnen is! dan kan ik gaan afmeten, zagen, plamuren, voor me fanholes voor op ![]() En dan beun ik ook nog ff een gat in me zijpaneel, voor me 2de Window ![]()
| | |
| | #30 (permalink) |
| Ik zat aan dit kleuren schema te denken: De binnenkant van me PC.. WIT De buitenkant van me PC.. ROOD Maarja, ik heb Blauwe CCFLetjes, zou dat wat zijn?? Die kleuren combo heb ik ook op me Brommer ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |
| Amd , Ati , Intel ? | Freaky CaSeMoD ! | Hardware Junkies | 16 | 15-11-2003 10:20 |
| AMD of Intel? | the widow maker | Area 1337 | 17 | 7-07-2003 23:07 |