| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| of het origineel is of niet maakt niet veel uit he Er komt terug vordering in das positief . En iets dat er goed uit ziet en/of praktisch is maakt toch niet uit dat het niet origineel is...
__________________ what doesn't kill me only makes me more pissed off... |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En ik ben er al anderhalf jaar mee bezig he, dus het ontwerp zit al behoorlijk lang in mijn hoofd ![]() | |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
slecht afgewerkt daarintegen, maar huge, hij was zo groot, volgens mij is ie nog als fibertoren gebruikt. time go get V&ed Emo, ga lekker door, je mod wordt een epische held ![]()
__________________ Gene-IT.nl - Virtual servers, Online backup, Webhosting. | |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Nog een paar schijfjes aan de Areca en ik heb een eigen fibertoren nodig Want ik ken natuurlijk niet gaan gamen in het NHQ en ik moet wel bandbreedte hebben om de wereld te voorzien van tekenfilms! ![]() |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Welke areca heb je dan en hoeveel schijfjes?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #67 (permalink) |
| ARC-1220, de acht poorts versie. Momenteel hangen er zes schijven aan, de zevende ligt klaar en komt er dit weekend waarschijnlijk aan te hangen. Een achtste schijf is in mijn huidige kast nergens meer te plaatsen dus dat moet wachten tot deze mod klaar is Qua snelheden (synthetische benchmarks) haal ik hiermee zo'n 300 tot 400 MB/s.Op deze foto zie je de kaart zitten tussen de videokaarten: ![]() Daar bij al die SATA-kabels ja ![]() |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Die twee kabels die omhoog gaan zijn wel heel erg lelijk he? Kan alleen ff niet anders, die schijven zitten in de bovenste drivebays en ik heb wel langere kabels, maar die hebben een hoek van 270 graden in de stekker (horen bij de Areca, dan past ie in een low-profile behuizing) en omdat de tweede videokaart er zo kort onder zit, passen die kabels niet meer.En waarom zou ik cable-managen in een 5 jaar oude miditower die vol met gaten en deuken zit? ![]() |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Lol, weet jij toevallig een goede SATA controller die niet zo veel (0-75eur kost? Wil een paar dikke sata schijven in mn server hebben. Raid-1 is wel een vereiste.
| | |
| | #71 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
Windows is het drivertje installeren > manage > harddrives > kies je hd's en zeg, software raip dit! linux > mdadm het :> linux ownage: Timing cached reads: 11110 MB in 1.99 seconds = 5573.60 MB/sec
__________________ Gene-IT.nl - Virtual servers, Online backup, Webhosting. | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| A.P. Versteeg - Waterkoud - Ediejo zijn je voor gegaan dus origineel ben je niet. En wat blackgoth betreft hoe ziek ben je in je hoofd als je goth in je nick name propt. En dan te bedenken dat hij nog nooit een mod heeft gemaakt. Ja, andere afzeiken dat kan blackgoth prima. Al jaren heb je problemen met ediejo. Dat je hem er overal bij moet halen. Zeker zwaar gefrustreerd kerel. Wat een stoere vent ben jij jo ga lekker onder je bankje liggen in Hilversum. Ga lekker zo door met zeiken dan weten we dat niet alleen het nkcm over en uit is maar CJ zo ook. Volgens mij had cj gewoon moeten stoppen. De overname door DIS is ook geen succes.Nog even een bommetje, tijdens het nkcm 2007 gingen er toch mensen met lege handen naar huis. En weet je wat zo vreemd is de crew van CJ nam wel prijzen mee naar huis. Volgens mij hadden ze die beter kunnen verdelen over de finalisten. In je eigen zak steken heet stelen. Ook daar heb ik een verklaring voor. Ediejo en CJ is water en vuur. Ediejo stond lange tijd op plaats 6 of 7 in de strijd om de titel nkcm. Dus als we alleen nummer 1 tm 5 prijzen geven dan valt ediejo buiten de prijzen. Desnoods nemen we als crew zelf prijzen mee en sturen we 13 man met lege handen naar huis.Hoe laag moet je zijn om zoiets te flikken. 13 finalisten met lege handen naar huis. En de crew zelf steelt prijzen.Wat een mooi uitgangspunt is dat zeg voor cj. |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Dus we gaan katten jongens? Word alsjeblieft niet zo kinderlijk. Ik heb het een beetje overgelezenen ik zie eigenlijk alleen maar gekwaak over elkaar bashen en geen prijzen. Ik ga me niet mengen, maar ik vind dit wel zwaar kinderachtig. En nee, ik verwacht hier geen reactie over. Dit is toch gewoon een project log? En geen kat elkaar maar plat log? En, als het water en vuur met jou een CJ is. Waarom probeer je dat dan? Water kan geen vuur verslaan en vuur geen water ![]()
| | |
| | #74 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
En waarom zou iemand ziek in zijn hoofd zijn als ie goth in zijn naam gebruikt? Ik ken blackgoth persoonlijk en hij is zeker geen gothic. Wel is hij helemaal gek van gotische gebouwen, vandaar die naam. En ik denk niet dat hij zo'n probleem had gehad met jou als je hem niet van die PM's had gestuurd, dat ie wel een keer langs zou komen bij het bankje in Hilversum. Ja Ed, die PM's heb ik gezien En niet alleen bij hem, maar ook bij enkele andere users. En gefrustreerd? Als je mij 's nachts wakker zou maken en vragen wie de meest gefrustreerde CJ-member, casemodder of snorremans ter wereld is, dan antwoord ik binnen een seconde: "Ed". Als 40-jarige vent dreigberichten gaan sturen naar mensen op een forum die qua leeftijd je kinderen hadden kunnen zijn, nee dan ben je stoer ![]() En waarom het NKCM er nou wéér bij gehaald moet worden is mij een raadsel. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat bij TBCL de prijzen beter verdeeld waren dan op het NKCM, maar dat wisten we al langer dan vandaag. En prijzen gestolen? Wat voor prijzen hebben wij gestolen dan? Het hele NKCM/CJ Live gebeuren is door vrijwilligers georganiseerd, studenten die uit eigen zak een treinkaartje betaald hebben, ik heb 20 euro aan benzine verstookt voor een ritje Eindhoven. Dus begin nou niet over stelen. Als je op Casejunkies, Techzine (voordat het met CJ te maken had) en op GoT gebanned wordt, dan ga jij nog steeds niet aan jezelf twijfelen? Is het dan echt allemaal de schuld van de grote mensen in deze boze wereld? En nu gaan we weer lekker over mijn industriële vernieling verder, offtopic gezeik wordt genadeloos verwijderd. Als je nog wat te melden hebt, dan doe je dat maar hier of in een PM. (en hou het netjes, anders moeten we je wéér bannen en dat is zo'n werk met al die anonieme proxy's) | ||
| | |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 januari 2008 Locatie: Maassluis
| Soo en toen was 't stil :P Maar Demoniac ga zo door, en deze Log gaat me bookmarks in ! Ik heb ook nog ff een vraagje hoe kan ik het beste een zo-min-mogelijke-gemaakt-met-schroeven frame maken (voor een case want ik wil een oude kast van mij graag vergroten)? Alvast bedankt! Later
__________________ Foxconn MCP61P | AMD Athlon X2 6400+ | 2GB Ram Kingston | Asus EN8800GT | SoundBlaster Audigy SE |640 Total Disk | SyncMaster 203B | G15 | G9 | Antec 900 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| The party 2008 - Wie is er? | blackgoth | The Party - Algemeen | 3 | 18-04-2008 22:22 |
| [Lan] eNeRGy Lan 2, 3 en 4 januari 2008! | Snuk | Overige Events | 17 | 15-12-2007 10:46 |
| [LOG] Chemical Industrial | _ferry_ | Casemod Junkies | 35 | 7-07-2007 18:22 |
| 8_ mijn 2007/2008 pc | Hellion | Hardware Junkies | 24 | 3-07-2007 17:52 |
| [CIP] Industrial case mod | HardcoreRaver | Casemod Project Logs | 58 | 6-04-2005 14:14 |