| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 December 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Na een tijd stil te zijn geweest komt dan nu eindelijk Update NR 6. ![]() Op school een plaat staal gehaalt van 1,5 mm. ![]() Afgetekent en gecenterd. ![]() De boor heeft z'n werk goed gedaan. ![]() Toen was het tijd voor de decopeerzaag, hij verdient een onderschijding . De plaat heeft aleen nog wat afwerking nodig.![]() Fanhole is klaar .![]() Voor de liefhebbers een dremel mm werkje. ![]() Lang verhaal .![]() ![]() ![]() Fans geplaatst. ![]() Alles in het frame geplaatst. Ik heb de mobo tray ook verkleint met mijn buigtechniek .![]() Deze techniek :P. ![]() Ik zag door de troep m'n werkbank niet meer. Opgeruimt staat netjes.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 December 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Het is geen skuur het is een garage, er staan heel veel zooi in dus heb best weing plek. Volgend jaar als we verhuist zijn krijg ik een eigen hok, van 4 bij 4 ongeveer.
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 January 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
Leuke update trouwens, ziet dr allemaal netjes uit . Ga zo door! | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Ik heb het even na gekeken, het hok is 4 lang bij 3 breed, er zit nog een zeflde stuk aan. Eigenlijk dus 8 bij 3 aleen dit is in tweeen gedeelt met een muur met een deur erin. Word wel leuk dat hok, 4m lange werkbank, tv .
| | |
| | #39 (permalink) |
| Heb een beetje te vluchtig op de bouwtekening van het huis gekeken, ik heb het nu opgemeten op de tekening. de maten zijn 3m bij 2.5m, met een iets langerstuk erbij maar daar gaan fietsen enzo staan. Excuess voor de verwaring .
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 November 2006 Locatie: waar ik slaap
| er bijven mensen jaloers! ![]()
__________________ [quote] Citaat:
| |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 November 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Het is trouwens ook wel chill dat je eventjes naar school kan rijden om wat staal op te halen :P Ziet er allemaal strak uit!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Update NR 7. ![]() Mooie glimmende imbus M5 bouten en moeren om plaaten en diverse vast te zetten. ![]() Heb m'n stereo ook maar eens van boven gehaalt, stond toch aleen maar stof te vangen op m'n kamer. Werkt veel fijner met 3fm op de achtergrond. Oke nu verder met het echte werk. ![]() Een hoekje gemaakt uit een oude psu kap , en daarmee de mobo tray vast gezet zodat die veel steviger is.![]() Hier zie je hem van de achterkant. ![]() Het zelfde geld voor de bovenkant van de mobotray. ![]() We willen natuurlijk geen lelijke uitstekende boutjes. ![]() Dus die verbergen we lekker in het frame. ![]() Later nog een keer het overtolige draad wegzagen, maar dan moet ik eerst even een snijraampje van school lenen, en aangezien het nu vakantie is gaat dat nu niet lukken.
| | |
| | #43 (permalink) |
| Ik ben op zoek naar een passende naam voor deze mod, en ik kan er niet echt een vinden. Dus was mijn idee, weten jullie geen passende naam. Koradhil kwam al met BlackBoxx. Maar meschien weten jullie nog wel beteren. Alles is welkom. BVD DeKemp.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 April 2005 Locatie: Hengelo
| Iets als Last Survivor ofzo? Aangezien de black box het altijd overleeft, regelmatig als enige. Of Only Survivor. Last one standing :P Iets met Tough of Force?
__________________ Mijn nieuwe huis is Bouweenpc.nl en iedereen mag langskomen! |
| | |