| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2006 Locatie: Apeldoorn
| Hey junkies, Eerst zal ik mij even voorstellen ben Pieter Rutgers, 14 jaar en woon in apeldoorn. Okej nu over de case. Het word dus een half life 2 case omdat ik eens rond zat te kijken op casejunkies en kwam toen chemical overdose tegen en het leek mij wel mooi om ook zo`n roest case te maken. Dus ik keek op internet voor wat ideetjes en kwam ook de hl2 case van Piloux tegen. Toen wist ik het gelijk ik wil ook een hl2 case. Niet dat is hem precies na wil maken maar zie het als meerdere cases in 1 genre (ofzoiets) nu genoeg gepraat ik laat mijn voorderingen wel zien. Heb niet veel foto's gemaakt maar het moet genoeg zijn tot de volgende update. ![]() dit is mijn voorlopige ontwerp ![]() ik heb voorkant eraf gehaald want die had ik niet meer nodig ![]() heb dit met de dremel uitgesneden want ik wil hier een onderaan een blowhole maken ![]() de boven kant ook uitgesneden en snel even opgeplakt om te kijken hoe het stond ![]() Het halflife logo heb ik uitgeneden en er plexiglas achter gemaakt mischien ga ik er later van dat gaas achter maken ![]() Mijn eerste blowhole, alleen nog lang niet af ![]() ziet er mooi uit ![]() mischien is hij te diep maar ik hoor het nog wel ![]() wou toch even zien hoe de roestverf uitpakte dus heb ik een oude cd speler gepakt ![]() Als hij helemaal opdroogt ziet het er nog mooier uit ![]() Omdat ik nergens een voorkantje voor de fan kon vinden heb ik er zelf maar een gemaakt ![]() heb het logo iets doorgetrokken omdat hij anders niet goed vast zat aan de zijkant ![]() tape eraf ziet er nog lelijk uit maar dat ga ik net als die fan ook veroesten ![]() zo moet dat er ongeveer uit gaan zien, beetje scheef maar hij stond ook niet vast ![]() cd speler er even ingezet om te kijken hoe dat stond, zo is die roest verf ook veel mooier ![]() lijkt net egt ![]() Jaja Dit waren ze dus, over een paar dagen komt er nog een update. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Nice paintjop op je optical. Kun je me wat meer info geven over hoe je dat gedaan hebt?
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Ziet er uit als een goed begin, neem vooral de tijd ipv slordig werk !Wat text bij de plaatjes zou ook niet verkeerd zijn, nu weten wij niet waar je wel of niet tevreden mee bent en wat je verdere ideën zijn.
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| HOE heb je het deurtje precies vastgezet? Hoe heb je de scharniertjes vastgezet? Wat voor scharniertjes heb je gebruikt? Wat doe je achter het deurtje? Is het de bedoeling dat je straks tegen het frame aan kijkt als het deurtje open is? Welke verf heb je nou precies gebruikt? Of hou je dat allemaal liever geheim? Verder ziet het er wel mooi uit. Een idee van een HL2 Case is niet orgineel, maar het ontwerp van deze case wel. Ga zo door . |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Jeroenotje is al helemaal geil hij wil alles weten. Ik eigenlijk ook wel.Mogen we onder het rokje van je case kijken ?
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Nee alles is geheim tot het einde. Nee ik zal het allemaal even vertellen : ik heb de deurtjes met zo'n kit vastgezet, ik wou het eerste met popnagels doen maar dan heb ik te weinig ruimte om de kast dicht te doen. De schaniertjes zijn van de gamma je hebt van die gouden scaniertjes die heel erg lang zijn (en goedkoop) en die werken het best. achter het deurtjes komt de dvd speler en mischien nog een fancontroller en een brander Alles wil ik dus ook laten veroesten. Roest verf van de praxis heb ik gebruikt het merk was "stilleven", het waren drie potjes 1 grote enn 2 kleinere. Ik hoop dat je nu genoeg informatie hebt |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Informatie genoeg behalve een paar fotos dan :P
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| HAHAHA. Dat heeft NIETS met geilheid te maken (geloof me). Kijk, bij een worklog is het leuk als je veel foto's en tekst plaatst. Dat maakt het informatief. Dat lijkt mij (en ik hoop met mij nog een heleboel anderen) de bedoeling van een worklog/CiP. Het posten van een klein foto'tje met wat je gepresteerd hebt is gewoon niet interessant genoeg. Het is veel intressanter om meerdere foto's te nemen met oa details, hoe je dingen hebt vastgezet, welke verf je hebt gebruikt. Daar kunnen anderen van leren. Dit alles niet om je case af te kraken, want wat je case betreft ben je goed bezig . Je zou alleen iets meer energie in je updates kunnen stoppen. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
Verder goed bezig op die fanquard na dan..
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| De echte Update 1 Dit zijn de schaniertjes die ik voor dat deurtje heb gekocht, deze is wat langer zodat hij wat steviger is. ![]() Hij ziet er wat vies uit want ik had eerst de verkeerde kit gebruikt en de schaniertjes werden er erg vies van, het maakt eigenlijk niet uit want ik laat het toch veroesten. ![]() Het ziet het er eigenlijk best wel mooi uit ![]() ![]() Heb de cd-speler er even in gedaan maar nu kan hij niet mooi dicht dus moet ik even de randen bijvijlen zodat hij er mooi in verzonken is ![]() Zo samen ziet het er al goed uit zo word de hele case dus ![]() Als je door dat half life logo kijkt kun je de cdspeler zien zo wil ik het dus hebben ![]() Iets verder weg en wat minder donker zodat je het nog beter kan zien ![]() Dit zijn dus die potjes Roest verf, eerst moet je die grote pot erover heen smeren dan heb je een gewone bruine laag dan heb je een transparante verf die je erop moet dippen en je moet er ook wat water overheen laten gaan zodat er contouren in komen en de laatste laag zorgt voor de echte roest kleur. Dit was de update Ik moet even kijken wanneer de volgende update is want ik heb volgende week toetsweek. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] The Dark Portal | bravonijn | Casemod Junkies | 20 | 30-04-2007 14:13 |
| Diablo 2 probleempjes | Dark Wanderer | Software Junkies | 1 | 26-06-2004 16:43 |