| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 oktober 2006
| HEY oke na een 1casemod te hebben gezien vond ik het al geweldig. dus ik op zoek naar een kast(heelaas van de eerste periode geen foto's. wist nog niet vna de site) :P . maar goed dit wordt dus mijn eerste CASEMOD. ik heb een standaart kast gehaalt.(lag nog ergens buiten). vond ten eerste de kast een lelijke kleur had. ik ging hem spuiten. maar heb ten eerste al een vraag wat wel een hele stomme is: hoe set je er in g naams een FOTO BIJ? dan kan ik wat meer laten zien want ik vind hem heel vet worden.. tip hoe hij der nu uit ziet (nog lang niet af!) silver +chroome[/img][/b] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Foto's zijn te plaatsen door als eerste de afbeelding op internet te zetten (dat kan bijvoorbeeld bij Imageshack) en dan de URL van de afbeelding tussen [img] en [/img] te zetten. Bijvoorbeeld: ![]() Let wel op dat je binnen de 500 pixels blijft, zoals onze huisregels verlangen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik wil niet zeuren hoor, maar weet jij wat dit betekend? (Aldus de Policy). Taalgebruik Nog een punt van aandacht om de kwaliteit een beetje te bewaken is spelling en zinsopbouw. Gebruik gewoon normaal ABN op het forum, ook geen dialect, msntaal of straattaal dus, en werk met hoofdletters en leestekens. Dat komt de leesbaarheid en duidelijkheid alleen maar ten goede. Dat leest wel wat beter, vind ik. Verder, ben ik erg benieuwd naar je CIP.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SILVER-ICE | JH | Casemod Project Logs | 4 | 16-05-2006 14:53 |
| Arctic Silver 5 | uzuri | Frontpage Discussie Forum | 10 | 23-10-2003 15:59 |