| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006 Locatie: AMSTERDAM
| hoi ik ben Rob.. dit is de pc die ik 6 weken geleden cadeau heb gehad... en een klein beetje probeer op te vrolijken... het begin is er..maar ik ben nog lang niet klaar.. heb nog meer hobby's waar me geld naar toe gaat... maar een begin is er , en naar verloop van tijd...kan ie alleen maar mooier worden.. ![]() ![]() ![]() ![]() lampjes hebben we genoeg , nu de kabels nog enzo enzo enzo.... groetjes rob |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Mooi, alleen vind ik het jammer dat het over grote deel van de kast pre-mod is.
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2006 Locatie: AMSTERDAM
| Citaat:
heb het ff aangepast... waarom deze kast.... ik heb een vriend van me een computer laten samen stellen... hij was helemaal weg van deze kast toen ie hem zag... me andere hobby is namelijk transformers sparen , jaja..wel de robots die 20 jaar en ouder zijn..niet dat nieuwe spul wat er vandaag de dag te koop is... hij vond de kast wel wat weg hebben van een transformer , zodoende deze kast...het was echt een verrassing voor me ...maar ben er erg blij mee.... vind die oogjes namelijk ook wel wat weg hebben van een robot enzo... heb nog ff een foto gemaakt net..want nu is het lekker donker.. ![]() en voor iedereen die niet weet wat transformers zijn , of gewoon me verzameling ff wil zien... http://transfanclub.net/forum/viewtopic.php?t=827 grt-jes rob | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Misschien is het handig om maar twee kleuren in de kast te gebruiken, dit geeft de kast wat minder een kerstboom effect. Een kast met transformer thema zou echt te gek zijn! Alleen je kabels enzo aanpassen is denk ik niet genoeg. Ik zou als ik jou was veel meer aan de buitenkant doen, maar de keus is aan jou. Ook een klein tipje: hoofdletters, zinnen, leestekens, niet telkens ... aan het einde van een zin en niet heel veel harde returns gebruiken. Dat leest nou eenmaal prettiger . |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2005 Locatie: Spijkenisse
| Hey Rob, welkom, ook voor mij eens een bekende . Ziet er al goed uit, ben al benieuwd naar de volgende uitbreidingen.En je moet zeker doen waar je zelf van houd (pre=-mod of niet, veel of weinig licht) je bent tenslotte zelf diegene die er naast zit. Heb zelf ook een pre-mod met wat kleine aanpassingen en ben er zelf best trots op dat ik het al tot zover heb gekregen. Hoewel ik binnenkort toch ook wel een goede casemod ga proberen te maken, met als thema (hoe kan het ook anders) Transformers Citaat:
En van de (zoniet DE) beste serie ooit.Groeten Ray | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Haha dat is vet zo veel van dat spul :P Die serie ken ik ook nog wel. Een casemod in die stijl lijkt me echt wel vet. Ik zou beginnen met de kast een ander kleurtje te geven.Wat betreft die regels, ik wil eenieder verzoeken gewoon ontopic te blijven en een moderator van CM Junkies (PO of Stievius) dit te laten oplossen. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Topic maar eens flink uitgeveegd, en toch het verzoek om je iets meer in de huisregels van CaseJunkies te verdiepen vector sigma. Een verzoek is geen bevel, maar het niet opvolgen van een verzoek hoeft ook niet altijd prettige gevolgen te hebben. Bovendien is niet alleen je schrijfstijl niet helemaal optimaal, je plaatjes voldoen net zo min aan wat we hier graag zien. Soms moet je regels nemen zoals ze zijn, maakt het een stuk makkelijker.
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LAN Gear? | DeadEyez | Shop Junkies | 13 | 28-03-2006 17:46 |
| X-Gear Black-Eye midi-tower | TreboR | Frontpage Discussie Forum | 8 | 10-01-2005 21:16 |
| Suggesties voor Chieftec Midi Dragon Mod | JimWest | Casemod Junkies | 6 | 8-09-2003 21:54 |
| MIDI aansluiting | Ragon | Hardware Junkies | 2 | 1-07-2003 14:28 |