| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 oktober 2005
| Gegroet! Ik kom hier met mijn EERSTE Casemod! Ik zal in de startpost uitleggen wat er gaat gebeuren, en alvast het begin. Wat gaat er gebeuren? De hele kast ga ik metallic siver sprayen, en (ik weet het nog niet zeker, maar) ik ga een "Bowy3r" logo op de bovenkant maken (of ik snij het uit in de andere plaat...) Genoeg geblaat, hier mijn ideeën: Voorkant - 2x Intake Fan 92mm, Ac Ryan Blackfire4 Groen/oranje - Fangrills uit AC Ryan Meshxpanel zilver (natuurlijk )Zijkant Links - Window met logo (zie foto's) - Blowhole? - Beschildering? - Andere ideeën (vind het maar zo kaal :P)? Zijkant Rechts - Window in logo met UV-Reactive glas (Groen/oranje/zwart). Inside - Kabel Sleeve - balkje (of 2) 30cm UV CCFL - balkje (of 2) 30cm Groen CCFL - Beschildering? Onderkant - Streetglow (© diegene waarvan ik het idee uit zijn CiP geplukt heb :P) - Lichtgevende Casefeet? Een paar opmerkingen vooraf: N.a.v. het kapot gaan van de digitale camera op de vakantie (wtf? ) heb ik het allemaal moeten doen met een lullig webcammetje (waarvan de beelden toch redelijk goed gelukt zijn ) ![]() En het fotograferen van de kast itself is ook niet gelukt, vanwege het gebrek aan batterijen (wtf? ) dus beeld maar in:- Redelijk grote Midi Tower - Schuif aan de voorkant (sweeet )- Deukje in de hoek van de linkerzijplaat (zo gekregen, wtf? )Eerste Update Tweede Update |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2005 Locatie: barneveld
| Hey, Ben benieuwt. Maar probeer eens www.mijnalbums.nl voor het uploaden van je foto's. Heel simpel, je maakt account, logt in, en kies welke foto's je alllemaal geupload wil hebben. Kun je ook je eigen site aanmaken zodat je er zelf makkelijk bij kan. + dat de foto's geresised worden naar een breedte van 500x. en dat is hier ook max toegestaan. Ik vindt zelf beter dan bijvoorbeeld www.imageshack.us |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Webserver van je provider is vaak de beste. Gebruik geen Imageshack ofzo ( is dat die ene, die nu op dit moment, telkens die irritante "doe mij een toppertje" ringtone popup heeft? ). Volgensmij is het trouwens de bedoeling dat je eerst iets concreets met foto's post. Maargoed, zo te lezen heb je er zin in. Dus, succes . Ik wacht te foto's af. Jammer dat je geen fatsoenlijke camera hebt trouwens. Misschien toch iets om werk van te maken, van iemand lenen bijvoorbeeld . |
| |
| | #4 (permalink) |
| EERSTE UPDATE Foto's heb ik uiteindelijk geplaatst op Photobucket, die leek mij toch het beste. http://i64.photobucket.com/albums/h1...jectBowy3r.gif Het allereerste idee in een tekening Kon het resizen niet fixen, laat die link maar ![]() ![]() Het logo-ontwerp, uitgesneden en wel! ![]() Effe schoonmaken... ![]() ![]() Met dit rolletje plakband ... ![]() ... moest de hele kast beplakt worden... dat duurde effe :P ![]() Ontwerp eroverheen tekenen ![]() Let's begin! ![]() Gat in het midden boren... We hebben dat gat wel met veel moeite met een houtboor doorheen gedouwd :P![]() Middelste stuk is nu klaar... pff... :P ![]() Als het goed is, zie je er een konijntje in ![]() Bijna klaar... ![]() Taadaa! We deden de boor uit, nadat we het laatste stukje hadden weggezaagd. Toen sloeg de klok meteen 17:00! Wat een toeval :P Klaar met zagen, op naar het spuiten! En wachten op de casemod-st00f... ![]() Ik hoop binnenkort te kunnen beginnen! EDIT: Niet slechte kwaliteit, he? :P |
| |
| | #7 (permalink) |
| Tweede Update! Heb de boel geschuurd en een grondlaag er overheen gedaan (in lagen natuurlijk )![]() Zijplaat Links ![]() Zijplaat Rechts ![]() Voorkant (zon scheen erop, heb het niet zó dik gedaan.) ![]() Bovenkant (het middelste dan :P) Even een tip: Of ik deed het verkeerd, of de Gamma (eigen merk) Grondlak Spuitbussen zijn erg slecht niet nemen dus ![]() Het dekt niet, en als je klaar bent met spuiten, dan drupt ie... zodat je het weer kan wegvegen en een lelijke veeg krijgt... ![]() |
| |
| | #10 (permalink) |
| Woah! Snelle reactie! Maar dan deed ik dus wat fout :P Ach ja, het is tenslotte mijn eerste keer... Even een (algemene) vraag, Heeft iemand ervaring gehad met Blackdog-PCS? zo ja, kan je het misschien effe kort vertellen? Want ze zeggen dat ze het in 1 dag na ontvangst van het geld, het zouden opsturen (zelfs met Track&Trace?), maar na 1 1/2 week nog niks ontvangen... |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik denk dat je nu wel erg hard van stapel loopt, om direct antireclame te gaan maken. Het is begrijpelijk dat je boos bent, maar Blackdog-PCs staat toch best wel bekend als een betrouwbare winkel. Ik ken betere winkels, maar ik heb zelf ook al weleens bij Blackdog-PCs gehaald en dat werd prima optijd geleverd (niet de snelste levering die ik heb meegemaakt, maar toch binnen 3 dagen). Er zal vast een goede verklaring voor zijn, Blackdog-PCs zijn ook mensen.. misschien zijn ze je order kwijtgeraakt ofzo. Mocht het alsnog helemaal niks worden dan raad ik je aan de Shopsurvey op Tweakers in te vullen. |
| |
| | #14 (permalink) |
| sorry hoor, maar ze zeggen niks, als ik hun mail en maar 1 antwoord in 2 maanden gehad. Ergens gehoord dat de site is gestopt. dan zeggen dat dit anti-reclame is? ik vind het eerder waarschuwen... ![]() Ik ben nu ONTZETTEND pissig, want V-Webshop heeft mij óók ge-(vul hier zelf wat in)d, dus nu ben ik dus ruim 110 euro kwijt aan stelletje oplichters... PS. als een Mod dit niet leuk vindt, delete het maar! EDIT: @ Koradhil: En dat zal ik doen ook... |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006
| Hej, Ik zie dat je door V-webshop bent opgelicht ? Dit is mij een aantal maanden geleden ook overkomen toen ik wat casemod spullen nodig had. Ik heb meteen actie ondernomen. zie deze link : http://www.internetoplichting.nl/cgi...m=1156006395/0 En ik heb mijn € 105 terug je moet hem een brief sturen .. dan komt het goed!
__________________ Blijf modden ! |
| |