| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2005 Locatie: barneveld
| Update!!! Jah, vandaag is er weer gewerkt aan me casemod. Nu weer wat foto's. Als eerst heb ik de geslepen gaten afgewerkt, dit heb ik gedaan zodat je PVC buizen goed pasten. Nu heb ik de PVC buizen vastgelijmd en even een testfit op me case gedaan. Ook effe meteen gekeken hoe de Fan staat. Dit is niet de fan die straks op me case komt. Hier heb ik alle bouten aan de sidepanel bevestiged. Deze zullen later de fans op zijn plaats houden. Hier zie je dat ik allemaal piepschuim op de side panel heb geplakt. Nee schik niet :P komt allemaal goed Na een hoop geschuur heb ik de vorm. maar je krijg er wel een giga bende van. Nadat ik allen gecleaned heb zag het sidepanel er zo uit. Vandaag geen updates meer, deze week zal ik de side panel afmaken met plamuur. Daar gaat ontzetten veel schuurwerk inzitten. Dan zal je ook nik meer zien van de piepschuim ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb het piepschuim alleen gedaan om het te verhogen. zodat het plamuur bespaart, aangezien dat vrij prijzig is. | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Update Jah toch nog een klein updatje. Kon het niet laten om toch te beginnen met het plamuren. Moet allemaal nog geschuurd worden en verder afgewerkt worden. maar heb op dit moment geen plamuur meer. Helaas.. Ik verwacht dat ik aankomende week helemaal afgewerkt gaan showe!! Laterz! |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Citaat:
Het opvullen met piepschuim is slim gevonden. Het is ééntje om te onthouden. Hiermee zijn allerlei vormen te maken en grote stukken te vullen en een hoop plamuur te besparen. Succes met schuren. | |
| | |
| | #28 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Echt sweet man ben benieuwd hoe het er uit ziet als alles smoot is, maar heb je straks niet het probleem dat die bouten gaan doordraaien als je de fans gaat bevestigen.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CIP] TP's case [Update: 01 Okt 2006 19:08] | tukkerpride | Casemod Project Logs | 93 | 29-10-2006 12:06 |
| [Cip] Agility UV! | Update 22 Oktober 2006 | | Shafty | Casemod Project Logs | 48 | 24-10-2006 11:24 |
| [CiP] Lianli pc70 (update: 23/06/2006) | mcr | Casemod Project Logs | 20 | 23-06-2006 23:36 |
| [CiP] Goalkeeper [last update: 22 juni 2006] | Ace_22 | Casemod Project Logs | 10 | 23-06-2006 05:49 |