| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| En als je het goed kan uitleggen geraak je wel wat sneller aan sponsors, maar zo te zien kan onze Mister Professional ( 1 F, 2 S'en) zelfs geen voltooid deelwoord vervoegen Mijn sponsor vermeld ik gewoon in het groot op m'n case, en op m'n (naar mijn mening erg mooie) website. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Dat afplakken begrijp ik nog enigsinds, het zijn de randen van het paneel, die hoger zitten dan de rest van het paneel. Maargoed, ik vind ook dat je iets zorgvuldiger te werk zou kunnen gaan. Hoop dat je dat doet, want dan zou het echt een mooie case kunnen worden. Je foto's zijn trouwens een beetje flets... Wel relax dat je sponsor hebt trouwens. Ik persoonlijk vind het goed als je zelf laat zien dat je zelf veel in je project wilt investeren (tijd, geld, alles). Als je meteen sponsoren vraagt vraag ik me af hoe ver je op je eigen kracht kunt komen... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ze sponseren hem vast niet zomaar. Iedereen is gewoon jaloers Good luck met je case en laat ons kwijlen.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2006 Locatie: Krimpen a/d ijssel
| Ik snap er echt niks meer van Resize ik mijn pics met pixresizer zeker kwartier mee bezig geweest nu doen de pics het weer niet prutser :P @Stievius: Dat van basproffesional ben ik nu al zeker een jaar achter :P het is alleen, ik heb die nickname ooit in groep 7 verzonnen het was afgeleid van windows xp professional. Vorig jaar besloot ik dit maar zo te houden want ik vond het wel grappig. Mijn nickname is overigens ook niet arrogant bedoelt ofzo, heb het idee dat sommige dat denken :/ En over die sponsor in mijn case verwerken daar ben ik idd nog over aan het nadenken. Heb je misschien een pic hoe jij dit hebt gedaan? Ik wil hem zelf dus op het plexipaneel aan de rechterzijkant gaan graveren(het logo dus). Ook is de url van Azerty in het led display van het geheugen te vinden. Ik ga nu weer verder met modden. Uiteraard zal ik jullie tips onthouden, daarom zal ik ook het rechterzijpaneel nog maar wat beter gaan veilen. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Kleine update, ik ben net even bezig geweest om het zijpaneel wat bij te veilen. Ook heb ik nog wat gewerkt met plexiglas helaas is dit gebroken pics ![]() Misschien kennen sommige van jullie dit wel, dus dat ding waar je voeding in moet voor de lian-li kast. Ik was van plan hem te gaan maken van uv blauw plexiglas voor extra glow. ![]() Even aftekenen ![]() Hier heb ik de buitenkant uitgezaagt. wordt vervolgd! ![]() Het veilen van het zijpaneel. Wat vinden jullie ervan? Nog verder veilen of is het nu goed? Uiteraard heb ik weer netjes afgetaped, vond het nergens opslaan dat ik zou bezuinigen op afplaktape. Ik tape gewoon altijd alles in behalve de verhoging ![]() Sweet or not? Het lijkt weer of het niet goed is afgewerkt maar dat valt wel mee in het echt. Wel moeten we weer ff wat doen aan de lijmresten. En me window kan ook wel weer is ff een oplap beurt gebruiken Ik hoop dat ik binnenkort pics kan laten zien met de case onder uv licht. Ik weet zeker dat het dan allemaal ook weer een stuk mooier is ![]() ![]() ![]() Ik wil nog de mobotray ook gaan poleisten voor wat meer bling bling daarover wil ik een plaatje uv blauw plexiglas doen. Ik ben benieuwd of dit een beetje mooi word. Morgen kan ik de spiegel op gaan halen die ik heb bestelt, moet alleen nog kijken of voetbal wel of niet doorgaat. Glashandel is tot 12 uur open en moet morgen om kwart voor 9 alweer op het voetbalveld staan Pff dat was me, me dagje wel zeg eerste dag op casejunkies ging niet echt lekker net ook weer lekkere dikke blunder door het openen van nieuwe thread ipv plaatsen nieuwe update :P Maar ja hopelijk gaat het morgen wat beter![]() |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Ziet er allemaal al aardig uit . Ik zie nog niet helemaal wat je van plan bent, maar dat komt vast nog wel. Je foto's zijn eerlijk gezegt niet echt helemaal super (of ligt dat aan mij?) wat voorn camera heb je? |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Mijn plan is gewoon veel blauw dmv uv en het gepoleiste maakt het gewoon allemaal wat aangenamer. Maar vind je dat ik het zijpaneel nog verder moet veilen of heeft het je goedkeuring gekregen? | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Een goede handleiding bij het maken van foto's (en ook de enige denk ik) is deze: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=61823 . Je zou er een kijkje kunnen nemen. Een 2,1MP camera is natuurlijk niet super, maar als je er het maximale uit haalt heb je waarschijnlijk alsnog prachtige foto's . Ikzelf gebruik de 5MP camera van m'n vader, dat is natuurlijk een heel ander verhaal, een inverstering die ik eerlijk gezegt ook liever niet zelf had gedaan.Het is op je foto's slecht te zien, dat zijpaneel. Maar het gaat niet om dat het mijn goedkeuring kijgt, het gaat er om, dat het JOU goedkeuring krijgt ! Zorg dat de randen en de hoekjes perfect recht zijn. Zo perfect mogelijk, precies zoals jij het wilt. En dat is natuurlijk aan jou. |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
![]() ![]() M'n sponsor noemt dus Wizards pc-shop. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Deep Blue | sukkeltje456 | Casemod Project Logs | 10 | 26-11-2007 20:25 |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| UV blue of clear | Azariel | Casemod Junkies | 2 | 13-02-2006 08:33 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |