Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 21-08-2006, 15:48   #1 (permalink)

Standaard eerste mod

hey!!

ik zou binnenkort met men eerste mod willen beginnen en ben van plan om er 2 fans bij steken en een window aan de zijkant te plaatsen, er komen ook 2 rode ccfl's in aan de boven- en onderkant van de case.

aangezien het mijn eerste mod is denk ik niet dat ik in staat ben om direct een figuur in men case te kunnen snijden dus zou ik er een mooie sticker op willen plakken.

het probleem is dat ik nergens een online store vindt die stickers verkoopt!! liefst vanal heb ik er graag een afbeelding bij dat ik hem kan zien ipv enkel een beschrijving(wat ik al 1 maal tegen kwam)

can u all help me ??

PS.:weet er iemand een casemodding winkel in de buurt van Merelbeke(gent) zijn dan moet ik geen verzendingskosten betalen en kan ik gewoon naar de winkel gaan
eragon is offline  
Oud 21-08-2006, 16:03   #2 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

Dit gedeelte v/h forum is bedoeld voor casemods in progress. Een van de regeltjes is dat je al een deel gevorderd bent in je progress alvorens hier een topic te openen. Dit is bij jou helemaal niet het geval, en bovendien vraag je alleen maar dingen die via Google te vinden zijn... Bij Caseking hebben ze trouwens wel wat stickers.

Ps: Stel je vraag ivm de stickershop mss eens in het Shop Junkies gedeelte, da's iets passender
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CM] ratm's eerste mod ratm Casemod Junkies 10 17-04-2006 12:13
[CM] Mijn eerste mod..... Sjamco Casemod Junkies 10 9-09-2003 22:14
Eerste case-mod... Da MaSter Casemod Junkies 16 18-08-2003 16:25
hulp bij eerste mod ___juleke___ Casemod Junkies 9 3-06-2003 09:59
Eerste mod :p N34X Elektronica Junkies 20 11-05-2003 15:43

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.