| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
En iedereen, hou nou maar op over die C1000! Ik werk er 4 dagen in de week (ong. 14 uur) en dat vind ik wel genoeg, en daarna wil ik erook niets meer over horen :P haha... nu zijn ze stil... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Wat een mooie uitgebreide werkplaats heb je. Dat is lekker werken. Ook je mod ziet er ook zeer leuk uit In plaats van verven zou je ook kunnen lakken of beitsen zodat de kleur wat veranderd maar je wel het hout nog ziet. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Ik weet het nog niet heel zeker, maar misschien verf ik hem wel zwart ofzo... Maar LEES: Ik weet het nog niet zeker! Maar ik ga er wel wat aan doen denk ik, want zoals al gedacht werd: Dat groene hout ziet er niet uit.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Ik zal even mijn CIP weer omhoog schoppen. Ik heb de laatste tijd niets meer aan mijn casemod gedaan omdat ik weinig tijd had. School begon weer, mijn vader was bezig in de schuur, en nog meer redenen. Ik zie helaas voorlopig ook nog geen echte kansen om verder te gaan met mijn mod.. Mede door stage, en het project van school. Dus dit topic zal een beetje stoffig worden, maar daarna zal er weer wat beweging in komen! Dus, slotje: my ass :PTot laterz mensen!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 22:08 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CiP] Budget Mod ( Update: 15-12-'05 ) | Interfico | Casemod Project Logs | 25 | 15-12-2005 17:17 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |