| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 augustus 2006
| Zo, ik ga jullie maar eens vervelen met mijn casemod. Aangezien dit mijn eerste echte mod is, zijn tips natuurlijk van harte welkom. (zo van ver lijkt het nog wat) (maar dichterbij wordt de CHAOS al zichtbaar) (en ook de voorkant is iets waar je niet trots op mag zijn) Nu wordt het dus tijd om er iets aan te doen. Ik ga nog niet veel zeggen over de plannen, het wil nog wel eens veranderen Tot nu toe aangeschaft: -Dremel -Metallic Black spuitbus (van de plaatselijke Doe-het-zelf) -Schuurpapier En nu aan de slag.. Ik ga eerst met de buitenkant beginnen en om precies te zijn, de voorkant. Eerst de voorkant eruit gehaald (wat opzich niet zo'n hele grote klus was). Netjes alle knopjes eruit en natuurlijk het logo afgeplakt. Wat dit moet natuurlijk origineel blijven. Volgens alle Tutorials heb ik ook alles vetvrij gemaakt. (een kale voorkant is ook erg mooi) Kwam er achter dat er nog wat knopjes los konden. Deze natuurlijk ook maar verwijderd. Primer erop en spuiten maar! Het resultaat zie je hieronder. Die witte vlek is trouwens van de flitser. (en toen... was die zwart) UPDATE #2 Na 4 lagen verf mag ik toch wel zeggen dat het er mooi uitziet. En ik moet zeggen dat de verf er nu (nog) mooi opzit. (ook het zij paneel moest er aan geloven) (een overzicht tot nu toe) (de binnenkant, nog steeds een chaos) Nu de makkelijke delen zijn gespoten is het tijd om verder te gaan. Het demonteren kan beginnen ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Damn, jij durft zomaar die voorkant metallic zwart te spuiten! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ach ik heb vaker gehoord: "Een Lian-Li modden, jij durft!" Maar eigenlijk valt een Lian-Li modden best mee... En daarmee bedoel ik dat er veel aan veranderd kan worden. Maar dit is mooi... 3 lagen verf, hopen dat het blijft zitten!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Bij de Challenge op CJ Live 2006 hadden we een zilveren Lian Li miditower (model dat veel op deze lijkt) om te modden. Die hadden we van tevoren gezandstraald om goed te kunnen spuiten. De brushed alu finish van de case schijnt namelijk niet echt geschikt te zijn om direct overheen te spuiten. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Maar nu hij nog zwart is vind ik heb nog mooi. Hopen dat hij blijft zitten. ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Black Alchemy | Blackcrown | Casemod Junkies | 28 | 24-04-2007 20:57 |
| [CM] Black Cube² & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| [CM] A.I.B. (Alien In Black) | FiXeL | Casemod Junkies | 22 | 8-05-2004 17:12 |
| X-Alien 888 black | Gravitygod | Casemod Junkies | 3 | 15-03-2004 20:31 |
| [CiP] Black Box | squid | Casemod Junkies | 41 | 12-12-2003 12:46 |