| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
(wat tijdens die challenge dan ook gebeurd was )
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Nee, niet oppassen.. gewoon niet doen :P Bij ons was het niet zo'n probleem aangezien we toch een window in het sidepanel hadden (waardoor het kromtrekken veel minder werd) en het toch maar een demo case was, maar het is echt niet leuk om je case zo ineens compleet te ver*... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 augustus 2006
| ik ben eigenlijk wel benieuwd na wat jullie precies bedoelen. Laat de verf los? of iets anders? Na enkele dagen moet ik nog steeds zeggen dat het er goed opzit (gelukkig). over een paar dagen ga ik weer verder met m'n kast, eerst andere belangrijke dingen doen.. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En blanke lak, anders wordt de metallic-lak dof na een tijdje omdat de metaaldeeltjes in de lak gaan oxideren. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Black Alchemy | Blackcrown | Casemod Junkies | 28 | 24-04-2007 20:57 |
| [CM] Black CubeČ & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| [CM] A.I.B. (Alien In Black) | FiXeL | Casemod Junkies | 22 | 8-05-2004 17:12 |
| X-Alien 888 black | Gravitygod | Casemod Junkies | 3 | 15-03-2004 20:31 |
| [CiP] Black Box | squid | Casemod Junkies | 41 | 12-12-2003 12:46 |