| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Het is niet meer dan logisch dat er tijd zit tussen updates. Het is namelijk niet echt een kwestie van wat foto's schieten en tekst typen, maar je moet ook nog flink wat gemaakt hebben. Op dit moment is het op de meeste zolders en in de meeste schuren gewoon veel te warm, en zijn bovendien erg veel mensen op vakantie. Normaal zijn er veel meer updates. @N!ck.nl: Succes met je popnagels. Ik heb ze zelf niet gebruikt omdat je ze niet makkelijk los kunt halen. Ik heb elk onderdeel van mn frame toch al wel een paar keer los gehad :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
. | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Je poppers zijn bovendien maar 1x bruikbaar.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2005
| cool idee ik hoop dat het vet word man Suc6
__________________ René Romme www.clockmods.com Intel Celeron D 352 @ 4080mhz 2 X 512Mb Corsair PC3200 XMS Nvidia 6800GT @ OC from 350Mhz-1000Mhz to 446Mhz-1160mhz Maxtor 250Gb + 160Gb hdd 7200Rpm |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| Update time: fuck the heat ![]() Jup ik ben weer in de hitteholf gaan casemodden :P en teruiken aan mijn kleding van gisteren ben ik hard aan het werk geweest ![]() Ik was dus bezig gegaan voor de bovenkant van de case in profielen ![]() ![]() Wat detail in de popnagel business zo ziet het er dus in het echt uit ![]() ![]() Frame weer bijna af ![]() ![]() Dus was het ff tijd wat tedrinken ![]() ![]() En om een beetje het idee tegeven hoe hoog hij is hield een kamaraat hem ff vast alleen wel verkeert om :P ![]() af ![]() ![]() Diezelfde kamaraat kwam ook even graveren! ik zal later zijn resultaat latenzien!! ook wou hij voor de zeikant van mijn pc wat vets in het plexieglas graveren maar dat zien jullie dan wel ![]() Till teh next upd4te ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ganz Geil ![]()
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| Hey lekker maandag je vrij dus Casemodden ![]() Update: I hate monday's ![]() het was weer een lekker broeierig dagje in de schuur het zweet liep me over de rug heen dus ik heb weer lekker hard gewerkt :P![]() 2 profielen vast gemaatk zodat ik het bovenstel er op kon laten rusten zonder armen zien nu ![]() ![]() even de kast in profielen getekend en de maten voor de bawls™© rack ![]() profieltjes op maat gezaagt en in de vorm gelegt alleen wel op de boven ze komen orgineel boven in de kast![]() het idee voor de bawls™© rack gerealizeerd ![]() ![]() de andere kant er komen orgineel nogmeer van's bij ongeveer 8 voor het koelhouden ![]() ![]() enz enz ![]() het was weer lekker warm maar ik ga door morgen nieuwe hoekjes halen dan kan ik heb bawls™© rack bijna afmaken maar ik moet nog meer profielen hebben! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MGE SideWinder | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 9 | 19-10-2004 16:07 |