| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2006 Locatie: Tilburg
| Sorry dat er gedurende een lange tijd geen update is (en nee dit is er nog steeds geen ). Ik ben druk bezig geweest met andere zaken, en het een en ander is in "vergetelheid" geraakt. Echter, vanmiddag weer voor de dag gehaald. Moet morgen even wat thumbscrewz kopen en dan kan ik weer aan de slag. Vandaag al wel de laatste beetjes geveild, en een proef stukje acryl gemaakt voor 1 van de twee windows (niet meteen in de AC Ryan plaat dus..). Voornamelijk om te kijken of het mogelijk is met thumbscrewz dit vast te maken, en of het boren wel naar behoren gaat. Verder heb ik al wel bedacht waar de hardware uiteindelijk voor gebruikt gaat worden. Ik ga mijn eigen server opzetten met een paar honderd GB opslag ruimte (tevens voor backup waarschijnlijk) en om dedicated games enzo op te draaien, mocht ik dat willen. Verwacht dus binnenkort een update. Helaas wel met wat minder kwaliteit foto's (wordt weer webcam gebruiken ). |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2006 Locatie: Tilburg
| Ik heb nu een deurbel gekocht. Een vraagje erover. Moet ik hier nu de groene/zwarte kabel op aansluiten. Of moet ik deze aan het MB verbinden? Indien het eerste het geval is "de groene en aanliggende zwarte kabel". Welke van de twee is dan de zwarte kabel? Zoals je hopelijk op het volgende plaatje kan zien, zitten er twee naast... ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Welke zwarte maak niet uit. Gewoon de groene met een willekeurige zwarte. De deurbel zou je direct op je voeding moeten aansluiten als je alleen je voeding aan wilt hebben. Als je ook je hele systeem aan wilt hebben kan je beter gewoon de knop op het moederbord aansluiten. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| de mean machine | meanmachine | Casemod Project Logs | 8 | 3-04-2007 18:51 |
| Xpeaker Professional Music Kit | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 15 | 31-05-2004 01:07 |
| The Machine Age Project | Ice T | Frontpage Discussie Forum | 2 | 6-04-2004 14:40 |
| [music] Beatallica,... dit moet je echt horen.. | Area 1337 | 15 | 24-09-2003 13:18 | |
| Het grote -> Je favo music. | T-Mug | Area 1337 | 19 | 24-02-2003 20:15 |