| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
mwa, die kleuren combo's zullen wel niet naar wens zijn, volkomen mee eens ![]() | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Citaat:
![]() maar die acrayns zijn lelijk... | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Je kunt ook gewone "standaard" zwarte fans pakken en deze in een gewenste kleur spuiten. Waarmee heb je die foto's gemaakt? Ze zijn wel heel erg klein en van slechte kwaliteit... Kun je daar niet iets aan doen? Sorry, ik erger me er eerlijk gezegt een beetje aan. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Waarschjnlijk mag je geen camera kopen van je moeder omdat je Nederlands gewoon slecht is, doe daar maar eens wat aan in plaats van vakantie vieren ! ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #40 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
ik heb de blauw groene... | ||
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
en ik mag er geen kopen van mn pa omdat ik er toch niks mee doet zegt ie. Don't blame me, its my keyboard | |
| | |
| | #43 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
Het ontwerp van je fangrill is trouwens erg mooi en orgineel! Van welk materiaal en hoe ga je het precies maken? | ||
| | |
| | #44 (permalink) |
| als het minder warm zou zijn op mijn kamr zat ik dus echt wel op mn eigen pc et fatsoenlijk keyboard hoor ![]() anywayz. De fanguard zal gemaakt worden van lluminium denk ik. Ik wil nu geen gewhine meer hiero over camera of mn typ-zooi, kzal op mn getyp letten e wat betreft de camera, ik za kijken wat ik kan regelen... |
| | |
|
| « [CiP]S.W.A.T.
|
[CIP] Mozart-TX » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] KonStrukZion [CaseBuild] | geek-style joris | Casemod Project Logs | 3 | 3-10-2007 20:49 |
| [CiP] Nero & Bianco [Casebuild] | geek-style joris | Casemod Project Logs | 2 | 5-11-2006 10:11 |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 22:08 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |