| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2003 Locatie: Denekamp
| ![]() Dit is mijn eerste casemod en het is geweldig om te doen. Dit was mijn orginele case een Coolermaster Centurion 5 ![]() En dit is wat ik er zoal aan heb gedaan. * Gedemonteerd * HD rek verwijderd en haaks in de kast geplaatst * Eerst alle onderdelen in de primer gezet * Vervolgens de onderdelen 2x gespoten met mat zwart * Fans gedemonteerd en fluor groen gespoten net zoals de heatsink van mijn 6600 en cpu koeler ook groen gespoten To Do: * Spiegelmod: Morgen ga ik aan de gang met mijn "Goalkeeper logo" die ik in een spiegel ga graveren en dan onderin de kast ga plaatsen met groen licht eronder * voor de rest ga ik nog even kijken wat ik met de kabels ga doen maar dat komt wel goed. Suggesties en opmerkingen zijn altijd welkom! Meer info komt nog! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :PUPDATE 22-06-2006 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/b] Zo komt het er totaal ongeveer uit te zien. Maar wel natuurlijk met de spiegel. Morgen ff naar de winkel 2 groene cold cathode lapen erin. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 februari 2006
| lijkt me een leuk project wel een mooie kleur dat fluor groen waar kan je dat halen ? gewoon bij de bouwmarkt of toch eerder zo'n modding shop
__________________ "Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud" "Wanneer ik brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle" "Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek" |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2003 Locatie: Denekamp
| Citaat:
En ik ga vandaag maar weer eens druk aan de gang!! :P :P :P | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Voor mij wel een interessant project omdat ik mogelijk ook een C5 ga modden voor CoolerMaster. Zo kan ik mooi een idee krijgen van de mogelijkheden. Leuk kleurschema trouwens doet me denken aan de huisstijl van Razer. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CiP] Black Reflection [Update 6 Juni] | DarkMirrorOnline | Casemod Project Logs | 30 | 2-07-2006 20:44 |
| [CiP] CZN (!!..UPDATE..!!)(5 Juni) | Sammy078 | Casemod Project Logs | 16 | 26-06-2006 18:41 |
| aopen qf50 mod [UPDATE 30 JUNI!!!] | jostie | Casemod Junkies | 40 | 1-07-2004 13:40 |
| [CIP] Project Restyled Laatste Update: 26 Juni | Casemod Junkies | 38 | 30-06-2004 14:14 | |