| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: Tilburg
| Je graveerwerk ziet er goed uit zeg!! Vind je het niet zonde dat je het op een stuk Plexi met zo'n lelijk afgewerkte rand hebt gedaan? Lijkt alsof het stuk van een groter geheel afkomstig is dat in de schuur onvakkundig en onbedoeld is gedeeld... ![]()
__________________ "Moddicted" Project 17" Hot Wheel Project TT quattro [on hold] Computers kunnen niet denken, u wordt vriendelijk verzocht zelf uw hersens te gebruiken |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| nou... als je goed leest zegt hij: >>>>>>>>>>>>>>>Randen Van plexi moet ik nog afwerken. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Lekker duidelijk, zodat niemand erover gaat klagen. :P EDIT: En als ik nou ook goed gelezen had, zag ik dat hij het GE-EDIT had. Maar goed. Ik hoop dat je case mooi wordt. Je hebt het moeilijkste gedeelte al gehad (vind ik) : Graveren
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: Tilburg
| Oei, ik schrok even, d8 dat ik deed waar ik zelf bij anderen een hekel aan heb: plaatjes kijken en zonder lezen opmerkingen maken en vragen stellen.... Ik ging er trouwens wel vanuit dat hij het nog zou aanpassen, maar het is zo jammer dat in een foto de super mooie gravering wordt verdoezeld door zo'n lelijke rand. Ben je trouwens niet bang dat je de afbeelding of plaat beschadigd bij het afzagen/snijden en daardoor opnieuw moet beginnen? Als je afwerking in dezelfde kwaliteit zal worden afgewerkt als je ets, komt dat vast wel goed ![]()
__________________ "Moddicted" Project 17" Hot Wheel Project TT quattro [on hold] Computers kunnen niet denken, u wordt vriendelijk verzocht zelf uw hersens te gebruiken |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Eigenlijk hou ik niet zo van tribals mede omdat veel mensen dat al hebben, en omdat ik van strakke lijnen houdt. (mijn auto's bij NFS MW hebben ook geen tribals). Ondanks dat, vind ik dit toch heel erg mooi! Het is inderdaad een mooie variatie op het amd logo.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het op een spiegel zal staan.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
| |
| | |