Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 15-05-2006, 19:16   #1 (permalink)
JH

Standaard SILVER-ICE

Ik ben begonnen met casemodden omdat een vriend van mij egt zieke dingen maakte met zijn pc , dus ik dacht ik ga dat ook doen en ben simpel begonnen zo als je kunt zien .
Aan de zijkant heb ik 2 gaten gemaakt en daar 2 uv-licht gevende fan’s ingezet , heb de zijkant ook uitgezaagd en er plexiglas ingezet . In het plexiglas heb ik een klein schermpje gemaakt die de temperaturen in me computer aangeeft en waar ik de fan’s mee kan besturen .
Aan de achterkant van mijn moederbord zitten ook nog 2 uv-licht gevende fan’s alle draden zijn met uv-licht gevende hoesjes eromheen netjes weggewerkt . Voorderest heb ik mijn voeding uit het ijzeren kastje gehaald en boven op een plaatje gemaakt en opgehangen in me kast. Doordat ik dat heb gedaan zie je niet meer z’n grote voeding kast hangen en het ziet er nog mooi uit ook
Ik ga mijn case nog mooier maken maar dat duurt wel even. Je kan wel zegu dat k ben aangestoken door het casemodding virus :P :P
De volgende computer die ik ga maken moet egt ziekelijk mooi worden zowel hardware als software .

Binnekort ga ik mijn computer helemaal opnieuw bouwen en dan komt me voeding wel op een goeie plek te zitten waar het geen kwaad kan :P k zal nog wat foto's maken en een lijstje wat k ga doen
komt wel weer goed met mijn kast haha
laterz JH
JH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2006, 19:20   #2 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Je moet ff je picca's fixen.

het is:
Code:
[img]url plaatje[/img]
Bij jou staan de /'es nog al fout.

Als ik te snel ben excuses.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2006, 20:00   #3 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Wanneer leren mensen nou eens dat "egt" geen nederlands is, en dat "me moederbord" nou ook geen geweldig Nederlands is. (Ik beweer niet dat ik goed ben in onze moedertaal, maar dat zijn gewoon irritante aanwenningen)

Back on topic:
Niet al je mods zijn goed te zien(misschien paar meer foto's?), maar wat wel zichtbaar is ziet er geloof ik wel netjes, en goed uitgevoerd/afgewerkt uit.
Oud 15-05-2006, 21:13   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Voorderest heb ik mijn voeding uit het ijzeren kastje gehaald en boven op een plaatje gemaakt en opgehangen in me kast. Doordat ik dat heb gedaan zie je niet meer z’n grote voeding kast hangen en het ziet er nog mooi uit ook
je hebt er toch hopelijk wel weer een plexi case overheen gedaan he, levensgevaarlijk als je het niet hebt gedaan

ziet er opzich netjes uit, wat meer foto's zou mooi zijn
BlackScorpion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-05-2006, 14:53   #5 (permalink)
JH

Standaard haha :P

nou eigenlijk heb k er niks omheen zitten het hangt wel veilig k zal er een foto van maken en erbij zetten dan kan je het zien .
k heb mijn voeding al een half jaar zo zitten ener gebeuurt nix mee ( nog niet ten minste )
thanx voor de reactie's
JH is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] (SB)Solo Silver by Omosis omosis Casemod Project Logs 5 4-10-2006 21:40
Arctic Silver ArctiClean R@mon News & Review Junkies 0 19-08-2004 11:00
Arctic Silver 5 uzuri News & Review Junkies 10 23-10-2003 15:59

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.