| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Het idee van aluminium mag ik opbergen. Ze verkopen enkel profielen. Maar niet getreurd, dan maken we wel een frontje in plexiglas. Alee, dat is al gemaakt. Foto's zeggen meer of woorden. ![]() De voorkant. ![]() Close-up van de fan met UT-fangrill. ![]() Een overzichtsfoto. Ja, de folie is nog niet verwijderd van het plexi, omdat ik krassen wil tegen gaan. Dit is al de derde voorkant die ik maak. De eerst was gebarsten toen ik het voorlaatste gaatje aan het boren was. De tweede liet mijn broer vallen en was is in 5 stukken. Maar ja, derde keer goede keer he. |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Die UT Fangrill, met die groene fan erachter is wel mooi! Ik zit er zelf ook aan te denken een front van plexi te gaan maken, maar ik heb geen idee hoe je zoeits dan moet vast maken op het profiel van de kast ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 12:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |