| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #107 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Update De behuizing van Green Oase is ondertussen gespoten. Voor het werkplan kun je altijd de tutorial raadplegen die nu op de frontpage staat. Het resultaat: ![]() Nu komt er bovenaan nog een AC Ryan radgrilld die een van deze dagen moet aankomen. Ik moet nog een front in elkaar foefelen en het plexi, de bodemplaat en de voetjes moeten nog afgewerkt worden. Alles binnenin een beetje wegstoppen met groen plexi moet ook nog gebeuren. |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Ik heb vandaag de aan en reset knop gemaakt. Ze zijn beiden ingebouwd in een 5.25 " bay. Je kan ze niet zien, wat ook de bedoeling was. De pc start op de rechterkant van de drivebay drukt en reset als je op de linkerkant drukt. ![]() Het geheel ![]() De start knop ![]() De reset knop ![]() En ingebouwd in een testsysteem, even kabel verwisseld en het werkt. |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Nop, dat is juist het leuke, vele mensen stealthen hun drivebays maar dan heb je nog altijd de aan en uit knop. Deze zijn nu ook weggewerkt. Ik zal hem zodadelijk even inbouwen en een foto van nemen. ![]() |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat een origineel idee, die knoppen zo wegwerken! ![]() SupReme: er zullen nu inderdaad gaten overblijven waar eerst de knoppen zaten, maar ik vermoed dat Jensn dit niet zo laat zitten.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #120 (permalink) |
| Bedankt voor alle positieve reacties. Dat doet een modder leven he. Morgen ga ik eens bij de plaatselijke aluminiumfabriek (SAPA) binnenwippen en kijken of ik geen mooi stukje alu kan krijgen. Waarmee ik dan het front kan maken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 14:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 12:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 18:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 13:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 16:34 |