| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #97 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| UPDATE -------------------------- Ik heb vandaag de fanbus gemaakt. Mede dankzij de electronica vaardigheden van Kaz'Duzar moest ik dus niet klooien met weerstandjes. Het principie van de fanbus is deze: omdat ik in de komende maanden geen geld heb om een coole en stille waterkoeling te kopen, heb ik gekozen voor luchtkoeling in Green Oase. De fans kunnen door deze fanbus draaien op 12 of op 7V. Zo kan ik lekker dromen in mijn bed als de pc naast me, nog aan staat. De pics --------------------------- ![]() Mijn werkplek in de garage waar ik begonnen ben met de fanbus. Zie ook de oude soldeerbout liggen. Deze is nu vervangen door een professionele Weller 25W soldeerbout :d. ![]() De onderdelen op een rijtje :P ![]() Alles mooi afplakken met schilderstape. Netjes aftekenen en het boren kan beginnen. ![]() De gaatjes voorgeboord met een 3mm boortje. ![]() Daarna de gaatjes boren met de werkelijke boormaten. ![]() Mijn nieuwe werkplek. De keukentafel. :P ![]() Alles netjes solderen en klaar is hij. ![]() De voorkant. Er komen nog groene ledjes in, maar ik moet de weerstandjes nog halen. |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| dat gaat de goede kant op .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 mei 2006 Locatie: Nijmegen
| Zeker netjes gedaan, ook je kast ziet er veelbelovend uit! Maar één vraagje, kun jij met zo'n pistool solderen ![]() Die bedoel ik, ![]()
__________________ If It Ain't Dutch, It Can't Be Much. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Dat heet een soldeerpistool :P Mag jij raden waarvoor die is, 1 tip, wordt niet als vervoersmiddel gebruikt. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #103 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 mei 2006 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
__________________ If It Ain't Dutch, It Can't Be Much. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat | |
| | |
| | #105 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 12:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |