| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Maar ff serieus.... umh... UV plexiglas Altijd nice. Of probeer een soort van "AMD - Techie" look aan de binnenkant te frutsen. Mag je zelf bedenken wat dat moet gaan voorstellen, want ik weet het zelf ook niet. |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Ja die palmboom zal er zeker inkomen. @ Blackcrown: wat bedoel je met AMD-Technie? Ik blijf er bij dat die tulpen ook bij jou zullen staan. Tussen haakjes(de voeding is binnen) Een mooie goudkleurige Tybotech 400W die ik zal meshen. |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Citaat:
Nah, tulpen passen niet in de techie styl die ik ga volgen. Tenzij het techie tulpen zijn natuurlijk ![]() | |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Duurt nog wel ff. Ben nu heel erg druk met school en ik heb een geld en materiaal tekort. Moet ook nog met vakantie dus weinig geld over. Misschien dat ik over een maand weer wat kan laten zien. |
| | |
| | #69 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
Goe beezg me je mod. Alleen, vwaar ebde gij juust die koeling, uuuuuuuum voeding ghaald? :P ![]() Zeg, aj der nu toevallig op zit, kudde nie ne ki komn naar me tuus voe men WI? En brengt ondrtusn die draad mee van me voeding. Slu. Djeet'n | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2005
| [translate mode ON] Hoi, hoe gaat het? Goed bezig met je mod. Alleen, waar heb je juist die koeling, eeeuuum voeding gekocht? Zeg, als je er nu toevallig op zit, kan je dan niet naar men thuis komen voor WI? En breng ondertussen die draad mee van mijn voeding. greets Djeet'n [translate mode OFF] Wat deze zin betekent heb ik ook geen flauw idee van: Zeg, als je er nu toevallig op zit, kan je dan niet naar men thuis komen voor WI? :P |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Ja ik weet het ik heb er geen problemen mee maar jullie helaas wel. heb hem al gezegd dat hij beschaafd nederlands moet spreken (typen) dat komt allemaal in orde hoor PS: In de laatste zin zegt hij: Als je toevallig nu op de casejunkies.com website surft en je ziet dit bericht, kun je dan even naar mijn huis komen om mijn wiskunde uit te leggen Grtz |
| | |
| | #74 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
Sorry voor de Vlaamse zinnen van mijn vorige tekst, maar ik wist niet dat er hier zoveel Nederlanders zaten... En voor alle duidelijkheid, Zeg, als je er nu toevallig op zit, kan je dan niet naar me thuis komen voor WI? Die zin wil zeggen : als je nu toevallig op casejunkies bent aan het surfen, kun je dan niet naar me thuis komen om mijn wiskunde uit te leggen? Nogmaals srry voor de Vlaamse zinnen... Slu. ( hopelijk verstaan jullie dit? )En anders: Salu. :P Djeet'n. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 12:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |