| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| is netjes. Zeker voor de eerste keer. maar ik snap nogsteeds het thema niet met een intel proc erin ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| UPDATE 6 Yo, Ben vandaag begonnen met de nieuwe front. Ontwerp ![]() Eerste 2 alu profieltjes zijn geplaatst. Met behulp van 3 popnagels vastgemaakt. ![]() Zoom ![]() De popnageltjes. ![]() De gaatjes van de andere alu profieltjes geplamuurd. ![]() Omdat de alu vierkante profieltjes de plaats afdekt waar normaal de bovenkant moest worden vastgemaakt. Gewoon weggedremelt. Morgen worden de andere profieltjes bevestigd en komt normaal de eerste set modding stuff binnen. Grtz Jensn |
| | |
| | #50 (permalink) |
| UPDATE 7 Hallo, Ik heb vandaag de voorkant met de profieltjes afgewerkt en in de pc eens volledig in elkaar gestopt. Toch wel op een paar kleine probleempjes gestoten. Is snel opgelost met behulp van de dremel Vandaag de eerste lading casemod-stuff binnengekregen. Gegevens : - 1 x CCFL 2in1 green - 1 x CCFL 2in1 UV - 1 x AC Ryan Blackfire4 UVLED Fan - 120mm / UVGreen - 2 x AC Ryan Blackfire4 UVLED Fan - 80mm / UVGreen - 1 x AC Ryan Screwz™ Thumbscrews - 4pcs / Green ACR-CB4319 - 1 x Een rounded IDE UV reactieve groene kabel - 1 x Fangrill met counterstrike source logo (mijn favoriete game) Pics: ![]() Met het licht aan! Alles opgesteld met een kleine systeempje: Voeding met kapot moederbord en een aan en uit schakelaar. ![]() Alles aan met de lichten uit. De volgende bestelling komt wegens een misverstand met de tpg slechts binnen 2 weken binnen. Gegevens: - 1 x AcrylPanel™ 3mm - 480x480mm Clear ACR-AP3404 - 1 x RadGrillz™ Stripes 2x120 Stainless Steel ACR-RG35258 - 1 x MORF™ psu modding kit, UVGreen ACR-MF2223 - 2 x AcrylPanel™ 5mm - 480x480mm Black ACR-AP3510 Ik hoop dat ik ergens een goedkope waterkoeling kan vinden. Dat is het enige dat nog niet in orde is. De ledjes van Ledjes.nl zijn na 3 weken nog niet aangekomen. Raar maar waar. Is dit normaal?? Ik heb zoals gezegd de kast eens in mekaar gezet. Pics: ![]() De voorkant met de alu profieltjes reeds vastgemaakt. ![]() De linkerkant met het Amd logo ![]() Een totaal overzichtje. Het is nu officieel, op de rechterkant komt nu nog het grote logo van Half-Life (De omgekeerde Y) De bovenkant zal bestaan uit 2 x 120 mm Uv Groene fans met een AC-Ryan Grill erover. Voorkant word wat in de stijl van Alumaxx Psu komt dinsdag binnen. Gekocht van vriend. Een tybotech 400W voeding. Die wordt gemod met een AC Ryan set. En natuurlijk gemeshd Andere plannen -Bodemplaat maken om inventors en andere bekabeling onder te verstoppen. -Voetjes maken, zie Afterburned (als je het niet erg vind Blackcrown) -Ledjes solderen(als ze nog gaan binnekomen) -Alu plaat kopen en op voorkant bevestigen. Natuurlijk moet er ook voor de school gewerkt worden .Heb binnen 3 weken examens en nog veel werk liggen. De school werd de laatste tijd wat verwaarloosd door de mod. Grtz Jensn PS: Ik ben nog op zoek naar een special effect om in de kast te plaatsen. Heeft er iemand een idee. Ik zit zonder. |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Ik heb een zwart glanzende verfbus van motip gekocht samen met een onderlaag. Volgens de verkoper moest de kast niet gelakt worden omdat de verf al glanzend is. Is dit waar of is het beter ze toch te lakken?? In de FAQ staat er ook dat de lak de case tegen krassen beschermd. Mss daarom. |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Labda is ook het teken van homoseksualiteit. ![]() | |
| | |
| | #58 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| Citaat:
Straks krijg je deze aankondiging *ik ben vanplan de kast roze temaken* niet dat er iets mis is met roze :P | ||
| | |
| | #59 (permalink) |
| Ik heb het besloten: ik zal de kast ROZE spuiten *** *** *** Nee toch niet, hij komt glanzend zwart. Blackcrown bedankt dat ik de voetjes mag overnemen. PS: iemand nog een idee om de binnenkant wat te verfraaien |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 12:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |