| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Pas bij dit soort goedkope kastjes op dat je niet teveel stevigheid verliest als je flink gaat zagen, want erg stevig zijn ze niet :/
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| UPDATE 3 Heb vandaag een dagje Bellewaarde met mijn vaders werk achter de rug. Ben daarna begonnen met de kast te strippen en enkele ontwerpen te tekenen op de case zelf. PICS: ![]() ![]() ![]() ![]() Het strippen ging heel vlug. 12 vijsjes eruit draaien en ziezo de case is niet meer. Heb al reeds het ontwerp van het linkerwindow op de case getekend. ![]() Morgen wordt dit volledig uitgezaagd en volgt er zeker een update. GRTZ Jensn ![]() |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Yo, @rompestomper: thx, heb die beer voor mijn geboorte gehad. :P Hij gaat al een hele tijd mee @case_freak: nee tuurlijk niet. Het wordt eerst uigezaagd tot de lijn die erboven loopt. Wordt erna natuurlijk veel beter getekend en afgewerkt. GRTZ Jensn ![]() |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Goed bezig jensn. Ik hoop dat je er wat van maakt .Kan niet wachten morgen het uitgezaagde gedeelte te zien ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| UPDATE 4 Yo, Hierbij update 4. Ik heb vandaag de linkerkant uitgezaagd. Is nog niet volledig voltooid. De slijpschijfjes van mijn dremel zijn namelijk op. :P Op een zondag kan je namelijk nergens aan slijpschijfjes geraken. Hierbij de update: ![]() Mijn werktafel ![]() ![]() Ik heb eerst een vierkant uitgezaagd met de dremel. Daarna de hoeken wat afgerond. ![]() Ik heb nu met thinner de letters van AMD op de kast gezet. ![]() Daarna de lijnen getekend met een potlood. De inkt terug weggewerkt met de thinner. ![]() De lijnen wat duidelijker getekend. ![]() De letters zijn nu half uitgezaagd met de dremel en al gevijld. Jammer dat de dremel schijfjes nu al op zijn. Ik zal morgen nieuwe moeten halen. De rest wordt morgenavond afgewerkt. Grtz ![]() Jensn PS: Ik zoek nog een coole naam voor de pc. Nu het geen medion pc meer is. Slaat het op nx meer! Who knows something. Tell me Nu |
| | |
| | #44 (permalink) |
| UPDATE 5 Kleine update. Ik heb vandaag de letter verder uitgedremeld Jammergenoeg heb ik nog geen geschike vijlset om ze mooi te vijlen. Gebeurt normaal overmorgen. Morgen excursie met school naar Brussel. PICS: ![]() De letters ![]() Volledige linkerkant Grtz Jensn |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 12:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |