| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Is het wel nodig om de hele kast te strippen? Als ik naar je ontwerp kijk lijkt het me niet heel erg nodig. De front wil je veranderen, dus als je die eraf kunt krijgen is dat niet voldoende? Nooit meer slopen dan nodig is lijkt me. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Citaat:
De moboplaat bestaat uit 2 plaatjes die op de rechterzijkant zitten. Daar kan dus geen spiegel in GRTZ Jensn | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Even doorboren en je plastic font er afhalen, en dan vind je daarboven ook nog een setje popnagels.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
| |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 januari 2006
| Citaat:
Niet dat het heel veel uitmaakt maar toch. Ik kan nog wel even voor je kijken of ik nog ergens een Pentium 3 mobo heb, heb in iedergeval nog wel 2 hdd van 20gig elk (MAXTOR 541DX). Zeg het maar of je ze wil hebben en wat je ervoor wil geven. ![]() | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Oh dat zou zeer goed zijn van je Wat is je prijs En ja die intel Is de hardware die er nu inzit Na de mod komt de hardware van mijn pc die ik nu heb erin Zie specs En dat is allemaal van AMD AMD rullzzz Jensn |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 januari 2006
| Ik heb geen idee hoeveel die dingen nu kosten dus als iemand het weet zeg het even. :P Je mag ook gewoon een goed bod doen. Je moet helaas nog wel zo'n anderhalfe week wachten (gebruik ze nu als back up disks en worden volgende week vervangen door een 300gig). [edit] Pentium 3 mobo heb ik niet meer worden dus alleen de hdd. [/edit] |
| | |
| | #30 (permalink) |
| UPDATE 2 Ik heb vandaag de nieuwe kast gehaald naar de winkel. Een Tybotech Whiteline 8029. Kostprijs: 21 euro. Kben er zeer tevreden over. Alles maar dan ook alles kan je uit elkaar halen. De plannen en de ontwerpen blijven dezelfde als bij de vorige kast. Genoeg gepraat ! :P De pics ![]() Voorkant ![]() Zijkant ![]() Achterkant ![]() Binnenkant Ik begin zodadelijk met de kast te strippen. Wat nu wel zal lukken. GRTZ Jensn |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| CoolerMaste realpower green mod. | royvuurwerk.tk | Casemod Project Logs | 4 | 13-02-2005 12:56 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |