Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 17-06-2006, 22:27   #31 (permalink)

Standaard

Citaat:
MODBREAK: gebruik svp normaal nederlands. Kzag, kheb, toenk, datk en kdacht horen daar niet bij. Volgende posts in deze style worden getrasht!

Kheb gesproken!
Pfff ik zal mijn best doen het viel al niet mee om geek te worden nu moet ik ook nog nerd zijn noujah [edit] nouja het woordenboek ligt vanaf nu naast mijn pc en ik zal a.b.n schrijven. Admins... je kan niet met ze je kan niet zonder ze.
Oud 17-06-2006, 23:48   #32 (permalink)
mcr

Standaard

hallo blackcrown.
komt er al weer goed uit tezien, hopelijk kan je snel wat geld verdienen en maar modden die zooi!
mcr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2006, 15:19   #33 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Update 21 juni 2006

Klein update'je. We zijn nog steeds bezig met experimenteren. Ondanks dat we het zelf nogal druk hebben deze laatste schooldagen is onze spuiter zo vriendelijk geweest om nog even door te experimenteren met het verfen van een blauwe laag waarbij de brushes van het alu te zien blijven. Ze hebben er zelfs een echte expert in verfen bij gehaald waarmee ze uiteindelijk op dit resultaat zijn gekomen:

We zijn dus echt extreem te vreden met het resultaat. Het ziet er gewoon haast geannodiseerd uit. _/-\o_ Onze spuiter ruleert!

De komende tijd zullen we zeker nog wel verder gaan met experimenteren, verwacht dus ook nog maar wat meer van zulke kleine update'jes. We willen nml. nu proberen om van een stuk ongebrushd aluminium gebrushed aluminium te maken. Als er mensen nog tips hebben horen we dat graag! Daarnaast zullen we ook nog gaan DIY annodiseren wat op GoT al een heel eind besproken is, maar wel een stuk kleiner dan eigenlijk gepland. Waarschijnlijk wordt dit voornamelijk een blanke geannodiseerde laag om het gebrushde aluminium te kunnen beschermen tegen roest enzo. Hierna is het de taak aan de spuiter om er de juiste kleur op te krijgen, zo krijgen we iig overal overeenstemmende kleuren.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2006, 15:40   #34 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Damn, dat is echt een super strak resultaat!!

Edit: ff het GOT stuk gelezen...dat annodiseren zou idd leuk zijn voor een heel paneel, ik zou toch voor het spuiten gaan, veiliger, gegarandeerd resultaat etc...ik weet niet precies hoe goed annodiseren werkt, maar krijg je er wel een mooi gelijkmatig resultaat door?. En zijn kleinere onderdelen zoals je koelblokjes ook niet gewoon te spuiten? als je bepaalde delen afplakt natuurlijk!
Oud 21-06-2006, 15:53   #35 (permalink)

Standaard

Wow dat ziet er wel extreem mooi uit! Maar wat moet dat eigenlijk voorstellen, dat ding? :P
Oud 21-06-2006, 16:15   #36 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel
Damn, dat is echt een super strak resultaat!!

Edit: ff het GOT stuk gelezen...dat annodiseren zou idd leuk zijn voor een heel paneel, ik zou toch voor het spuiten gaan, veiliger, gegarandeerd resultaat etc...ik weet niet precies hoe goed annodiseren werkt, maar krijg je er wel een mooi gelijkmatig resultaat door?. En zijn kleinere onderdelen zoals je koelblokjes ook niet gewoon te spuiten? als je bepaalde delen afplakt natuurlijk!
Annodiseren werkt zeer goed als een pro het doet. Hoe het gaat worden als we het zelf doen is nog maar de vraag natuurlijk.

Spuiten heeft het nadeel dat er een verflaag op komt te zitten welke de koelprestaties hard naar beneden kan halen. Met annodiseren is dat minder het geval.

@Woezie, een of ander gaar geval welke de airflow zou moeten leiden. Best nutteloos dus. Vandaar dat we hem ook hadden meegegeven als testmateriaal. Hij komt er verder ook niet in ofzo.
Oud 21-06-2006, 16:18   #37 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

*OEF*
Ik was bijna a/h denken dat je dat onding je moederbord ging laten ontsieren
Oud 21-06-2006, 16:31   #38 (permalink)

Standaard

gelukkig niet
is niet zo mooi
wel een zeeeer strak resultaat jongens
Oud 21-06-2006, 16:51   #39 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown

Spuiten heeft het nadeel dat er een verflaag op komt te zitten welke de koelprestaties hard naar beneden kan halen. Met annodiseren is dat minder het geval.
die verflaag haalt de koelprestaties van het blokje met de buitenlucht hard naar beneden dat kan ik geloven. Maar ik ben ook onder de indruk dat het percentage koeling dat wordt behaalt door het koelblok met de buitenlucht bijna nihil is tenopzichte van het precentage warmte dat wordt afgevoerd door het water van de waterkoeling. (kan ik ook mis hebben hoor )
Oud 21-06-2006, 17:02   #40 (permalink)

Standaard

Schoon kleurtje
Jethro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2006, 17:45   #41 (permalink)

Standaard

Kwijl kwijl kwijl :P
Ziet er zeer strak uit
Oud 21-06-2006, 17:50   #42 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel
Citaat:

die verflaag haalt de koelprestaties van het blokje met de buitenlucht hard naar beneden dat kan ik geloven. Maar ik ben ook onder de indruk dat het percentage koeling dat wordt behaalt door het koelblok met de buitenlucht bijna nihil is tenopzichte van het precentage warmte dat wordt afgevoerd door het water van de waterkoeling. (kan ik ook mis hebben hoor )
Ow, de waterkoelblokjes! Daar kan ik het idd gewoon bij spuiten, zal idd haast niets uitmaken qua koelprestaties. :P
Oud 21-06-2006, 21:24   #43 (permalink)

Standaard

Citaat:
Update 21 juni 2006
We willen nml. nu proberen om van een stuk ongebrushd aluminium gebrushed aluminium te maken. Als er mensen nog tips hebben horen we dat graag!

Zo heb ik het gedaan, het resultaat was niet helemaal wat ik had gehoopt, maar met een beetje oefenen kan het resultaat aardig mooi worden.
ThundeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2006, 21:29   #44 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Strak kleurtje lijkt wel wat op het blauw dat ik op Gemini heb gebruikt.
KUTGW !
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2006, 22:04   #45 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Cool, vind het idee van de verf leuk. Lijkt echt net geanodiseerd .. Ga zo door!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 Jethro Casemod Project Logs 115 29-06-2007 12:03
[CIP] Naamloos op dit moment (update: 06-12-2006) Niels van de Poll Casemod Project Logs 8 11-12-2006 18:02
[CIP] TP's case [Update: 01 Okt 2006 19:08] tukkerpride Casemod Project Logs 93 29-10-2006 12:06
[CIP] ViraXz ( Update 24-09-2006 ) CraXz Casemod Project Logs 35 29-09-2006 13:30
[LOG] Silent Dragon Mod (update 27-08-2006) Wolff Casemod Junkies 94 28-08-2006 14:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.