| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Bedankt ![]() Eerst volgende update gaat ws pas over 2 weken komen. Moet morgen nml. eerst een week op reis naar Londen. (werkweek) En kom pas midden in het weekend terug. Voordat we echt goed kunnen beginnen met de mod moeten we eerst een stel ritjes naar de bouwmarkt hebben gemaakt maar dat kan pas het weekend daarna pas. ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Zow, jullie zijn zelfs al begonnen :P De kast zelf is al gaaf, en dat je veel plek hebt is erg handig. Ik ben benieuwd naar alle vette ideeen die jullie hebben, als ik nog moet helpen weet je me te vinden ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Update 14 juni 2006 Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk een update. Dit is een update zonder progress aan de mod zelf, dus nog niet veel spannends. Om jullie iig niet het gevoel te geven dat er helemaal niets meer aan deze mod gebeurt geven we maar een update van de vernieuwde hw en wat getest met het spuiten. De reden dat er al een tijdje niets aan de mod is gedaan is vanwege een beetje geld tekort voor de benodigde materialen om goed te kunnen beginnen. Ik wil namelijk ook nog op vakantie waardoor ik niet echt met de mod kan gaan beginnen. Het geld dat ik had is uitgegeven aan de kast zelf en de hw. De nieuwe hw had ik nml. al nodig om goed te kunnen meten en doen, zonder de nieuwe hw kon ik sowieso niets. Nu we toch over hw bezig zijn, hierbij mijn nieuwe hw! Niet geheel nieuw, want heb het tweede hands opgekocht. Scheelde toch weer iets van 250 euro. Moederbord: Asus P5N32-SLI Processor: Intel Pentium D 830 socket 775 Geheugen: 4x 512mb pc-4400 ![]() ![]() ![]() ![]() Ook even in de kast gehangen. Nu ik dit beetje hw bij elkaar heb ben ik nog niet compleet. Ik heb nog 2 paar fatsoenlijke voedingen nodig en 1 (of 2) mooie videokaarten. De voedingen wil ik eigenlijk ook al hebben voordat ik met het modden ga beginnen. De videokaarten kunnen wat mij betreft nog wel even wachten. Maarja, geld tekort ![]() In de tussentijd hebben we "onze spuiters, dezelfde als bij AB" de opdracht gegeven om eens te gaan expermenteren met het verfen van een stuk gebrushed aluminium waarbij de brushes nog gewoon zichbaar moet blijven. We hadden een voorbeeld stukje meegegeven en ze zijn begonnen. Hier het resultaat. Het verschil in kleur is opzich nog niet echt een ramp, het is sowieso haast onmogelijk om de juiste kleur te verkrijgen daarom dat de HDD-coolers ook hergespoten gaan worden. ![]() ![]() ![]() Dit resultaat hebben ze simpelweg gebruikt dmv een dunne blauwe verflaag erop te spuiten. Er zit hier nog geen lak laag overheen. Overigens moet ik wel vermelden dat er ook geen grondlaag op zit. Ze hadden het eerst geprobeerd met een transparante grondlaag, maar dat gaf dit resultaat: ![]() Het is niet geheel duidelijk te zien, maar er onstonden allemaal mislukte ongeverfde vlekken. Doordat er geen grondlaag op zit zal de krasvastheid ook wat lager liggen. Na wat getest van een profesional bleek dit opzich wel redelijk mee te vallen. Korte en simpele update, maar iig een teken van leven. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Plastic is NIETS vergeleken met aluminium! Mooie kast! Groot, dus kun je heeel wat zooi in kwijt! (Ter bevordering van het modden). ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Die Case ziet er nu al vet uit . En Blue Temjin niet meer wat jullie willen ? Kzag BT echt als schoolvoorbeeld. Was 1 van de 1e mods die ik zag toenk voor het 1st op CJ kwam. Kdacht: ,,Dahmz wat geek (in de positieve zin van het woord geek), kwou datk zoveel geduld en skills had om zoiets vets te maken". Ben daarom ook heel benieuwd wat jullie nu gaan maken.MODBREAK: gebruik svp normaal nederlands. Kzag, kheb, toenk, datk en kdacht horen daar niet bij. Volgende posts in deze style worden getrasht! Kheb gesproken!
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #27 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CIP] Naamloos op dit moment (update: 06-12-2006) | Niels van de Poll | Casemod Project Logs | 8 | 11-12-2006 18:02 |
| [CIP] TP's case [Update: 01 Okt 2006 19:08] | tukkerpride | Casemod Project Logs | 93 | 29-10-2006 12:06 |
| [CIP] ViraXz ( Update 24-09-2006 ) | CraXz | Casemod Project Logs | 35 | 29-09-2006 13:30 |
| [LOG] Silent Dragon Mod (update 27-08-2006) | Wolff | Casemod Junkies | 94 | 28-08-2006 14:45 |