Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-05-2006, 21:10   #16 (permalink)

Standaard

Die kast... *is sprakeloos*....

Succes jongens, ik ben benieuwd wat jullie dit keer gaan bakken!
Oud 7-05-2006, 21:58   #17 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Bedankt

Eerst volgende update gaat ws pas over 2 weken komen. Moet morgen nml. eerst een week op reis naar Londen. (werkweek) En kom pas midden in het weekend terug. Voordat we echt goed kunnen beginnen met de mod moeten we eerst een stel ritjes naar de bouwmarkt hebben gemaakt maar dat kan pas het weekend daarna pas.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-05-2006, 09:53   #18 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Zow, jullie zijn zelfs al begonnen :P De kast zelf is al gaaf, en dat je veel plek hebt is erg handig.

Ik ben benieuwd naar alle vette ideeen die jullie hebben, als ik nog moet helpen weet je me te vinden
Oud 14-06-2006, 21:36   #19 (permalink)

Standaard

Update 14 juni 2006

Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk een update. Dit is een update zonder progress aan de mod zelf, dus nog niet veel spannends. Om jullie iig niet het gevoel te geven dat er helemaal niets meer aan deze mod gebeurt geven we maar een update van de vernieuwde hw en wat getest met het spuiten.
De reden dat er al een tijdje niets aan de mod is gedaan is vanwege een beetje geld tekort voor de benodigde materialen om goed te kunnen beginnen. Ik wil namelijk ook nog op vakantie waardoor ik niet echt met de mod kan gaan beginnen. Het geld dat ik had is uitgegeven aan de kast zelf en de hw. De nieuwe hw had ik nml. al nodig om goed te kunnen meten en doen, zonder de nieuwe hw kon ik sowieso niets.

Nu we toch over hw bezig zijn, hierbij mijn nieuwe hw! Niet geheel nieuw, want heb het tweede hands opgekocht. Scheelde toch weer iets van 250 euro.
Moederbord: Asus P5N32-SLI
Processor: Intel Pentium D 830 socket 775
Geheugen: 4x 512mb pc-4400

Ook even in de kast gehangen. Nu ik dit beetje hw bij elkaar heb ben ik nog niet compleet. Ik heb nog 2 paar fatsoenlijke voedingen nodig en 1 (of 2) mooie videokaarten. De voedingen wil ik eigenlijk ook al hebben voordat ik met het modden ga beginnen. De videokaarten kunnen wat mij betreft nog wel even wachten. Maarja, geld tekort

In de tussentijd hebben we "onze spuiters, dezelfde als bij AB" de opdracht gegeven om eens te gaan expermenteren met het verfen van een stuk gebrushed aluminium waarbij de brushes nog gewoon zichbaar moet blijven. We hadden een voorbeeld stukje meegegeven en ze zijn begonnen. Hier het resultaat. Het verschil in kleur is opzich nog niet echt een ramp, het is sowieso haast onmogelijk om de juiste kleur te verkrijgen daarom dat de HDD-coolers ook hergespoten gaan worden.

Dit resultaat hebben ze simpelweg gebruikt dmv een dunne blauwe verflaag erop te spuiten. Er zit hier nog geen lak laag overheen. Overigens moet ik wel vermelden dat er ook geen grondlaag op zit. Ze hadden het eerst geprobeerd met een transparante grondlaag, maar dat gaf dit resultaat:

Het is niet geheel duidelijk te zien, maar er onstonden allemaal mislukte ongeverfde vlekken. Doordat er geen grondlaag op zit zal de krasvastheid ook wat lager liggen. Na wat getest van een profesional bleek dit opzich wel redelijk mee te vallen.

Korte en simpele update, maar iig een teken van leven.
Oud 14-06-2006, 22:22   #20 (permalink)

Standaard

Plastic is NIETS vergeleken met aluminium! Mooie kast! Groot, dus kun je heeel wat zooi in kwijt! (Ter bevordering van het modden).
Oud 14-06-2006, 22:42   #21 (permalink)

Standaard

Mooie hardware hebben jullie! Veel plezier op vakantie alvast
Oud 14-06-2006, 23:39   #22 (permalink)

Standaard

Die Case ziet er nu al vet uit . En Blue Temjin niet meer wat jullie willen ? Kzag BT echt als schoolvoorbeeld. Was 1 van de 1e mods die ik zag toenk voor het 1st op CJ kwam. Kdacht: ,,Dahmz wat geek (in de positieve zin van het woord geek), kwou datk zoveel geduld en skills had om zoiets vets te maken". Ben daarom ook heel benieuwd wat jullie nu gaan maken.

MODBREAK: gebruik svp normaal nederlands. Kzag, kheb, toenk, datk en kdacht horen daar niet bij. Volgende posts in deze style worden getrasht!

Kheb gesproken!
Oud 15-06-2006, 06:42   #23 (permalink)

Standaard

Thnxs!

@Psylocibine, leuk om te horen. Zo goed als alle onderdelen van Blue Temjin staan hier wel nog steeds, dus wie weet wordt ie toch nog een keertje afgemaakt.
Oud 15-06-2006, 15:43   #24 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Psylocibine
Die Case ziet er nu al vet uit . En Blue Temjin niet meer wat jullie willen ? Kzag BT echt als schoolvoorbeeld. Was 1 van de 1e mods die ik zag toenk voor het 1st op CJ kwam. Kdacht: ,,Dahmz wat geek (in de positieve zin van het woord geek), kwou datk zoveel geduld en skills had om zoiets vets te maken". Ben daarom ook heel benieuwd wat jullie nu gaan maken.
Volgens mij plakt je K toets een beetje... is er sinas overgegaan? :P
Oud 15-06-2006, 16:20   #25 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Mooie hardware en een mooie kast.. En dan jullie enthousiasme en creativiteit. Dit moet wel wat worden. Deze ga ik zeker volgen. iig suc6!
Oud 15-06-2006, 16:45   #26 (permalink)

Standaard

zaalige hw
wat een zalig moederbord
Oud 16-06-2006, 17:57   #27 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Psylocibine
Citaat:
Volgens mij plakt je K toets een beetje... is er sinas overgegaan?
Neeh in de ik vorm praten is niet beleefd dus met een k is net iets netter .
Sinas komt niet in mn koelkast voor Ik brek mn tobo alleen met bier en spawater.
Vastzittende toetsen tijdens het gamen maken deel uit van mn kater.
Allemaal prima wat er in je koelkast staat maar ik wil wel fatsoenlijk dit topic kunnen volgen zonder dat ik eerst alle dialecten uit Nederland moet kennen, dus daarom een verzoek voor normaal ABN wat iedere Nederlander prima kan lezen. BVD !

OMFG
YaaD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-06-2006, 18:56   #28 (permalink)

Standaard

ik weet dat je het kan blackcrown

suc6 met deze mod
rompestomper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-06-2006, 22:10   #29 (permalink)

Standaard

Je vergeet Piet_Friet! want die hoort er ook nog echt bij!
t1mmy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-06-2006, 22:11   #30 (permalink)

Standaard

en piet friet natuurlijk
rompestomper is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 Jethro Casemod Project Logs 115 29-06-2007 12:03
[CIP] Naamloos op dit moment (update: 06-12-2006) Niels van de Poll Casemod Project Logs 8 11-12-2006 18:02
[CIP] TP's case [Update: 01 Okt 2006 19:08] tukkerpride Casemod Project Logs 93 29-10-2006 12:06
[CIP] ViraXz ( Update 24-09-2006 ) CraXz Casemod Project Logs 35 29-09-2006 13:30
[LOG] Silent Dragon Mod (update 27-08-2006) Wolff Casemod Junkies 94 28-08-2006 14:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.