| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: Tilburg
| Heel eerlijk gezegd ben ik niet weg van een overvloed aan verlichting. Maar wat ziet dit er geweldig uit zeg!!!Ik ben een beetje bang dat ik op een idee ben gekomen dat me een achterlijke hoeveelheid tijd gaat kosten... Maar: HULDE HULDE wat een mooi resultaat. In 1 van je foto's lijkt het of bepaalde leds feller zijn dan andere. Is dat een bedrog van je cam? of ziet het er in het echt ook zo uit?
__________________ "Moddicted" Project 17" Hot Wheel Project TT quattro [on hold] Computers kunnen niet denken, u wordt vriendelijk verzocht zelf uw hersens te gebruiken |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Goeie zaak want het is een vet project !
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: haarlem
| Update 8 Ik heb de compressor vast gezet. ![]() Eerst even aftekenen. ![]() gaatjes boren ![]() Zie hier de gaatjes. Ik heb er voor gekozen om het schroefdraad in het plexieglas te tappen. ![]() Zie hier het tappen. Verder wil ik ook wat rode led's van onder op de chiller laten schijnen met deze klemmetjes: ![]() Ik d8 zelf zo iets: ![]() Maar dan anders om natuurlijk Dat was het voor nu. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 22:08 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CIP] Cube x. Last Update: 19-12-05 | brantje | Casemod Project Logs | 140 | 15-01-2006 15:06 |
| [CIP] Insomnia (Update 21-12-05) | Virus | Casemod Project Logs | 19 | 21-12-2005 13:33 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |