| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #91 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: haarlem
| Update 5 Ik heb bij de gamma een freesje gehaald en die in mijn accuboor gezet in ik ben allemaal gaatjes in de onderkand gaan freezen. Het ging allemaal goed maar het maakte wel erg vel troep en het kosten ook veel tijd. Maar dan krijg je wel dit: Daardoor lopen starks de draatjes van de led's. Ik had al de led's al klaar dus die ben ik er maar in gaan zetten: Mischien klinkt dit niet als veel werk maar dit alles is dus keer 170 he :P |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Best sick. :P Misschien had je over de breedte beter geen ledjes kunnen doen, nu denk ik dat je daar misschien wel lichtvlekken kan krijgen nml. omdat de concentratie licht bij de uiteinden groter is. Als die concentratie niet overal al maximaal is althans. |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Als het aan staat :P . LET OP !!! Laskap verplicht bij het bekijken van de binnenkant van deze case. royvuurwerk.tk is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan de ogen. LOL Maar euh... ziet er heftig uit, hoelang ben je nou bezig geweest met het stuk plexie en solderen. Me wil wel eens zien hoe oogverblindend veel licht dit knap staaltje boor en bak werk opleverd.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Zo ik ben net klaar met soldeeren. Ik moet allen de min nog aan de onderkant vast maken en het verder nog even afwerken. Ik ben hier ongeveer ... Ik weet het niet meer hoe lang ik er mee bezig ben geweest maar het was wel lang. Ik heb hem ook aan gezet en het viel best mee hoe fel hij was. Je zou in iig niet zetten dat er 170 * 5000mcd brand :P. Maar ik heb hem nog niet in het donker gezien. Het word iig wel heel mooi als de chiller er op staat en de pompen. Het enigste probleem is dat mijn batterijen nu op zijn dus die zijn aan het laden en het word ook moeilijk om hier een foto van te maken. |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Update 6 Zo hij is weer vol dus tijd voor update 6. Ik ben dus begonnen aan de weerstanden, eerst heb ik ze naar boven gebogen en elke weerstand aan de draad vast gemaakt. Omdat ze ook plat op de aluminium plaat moeten komen en ik geen kortsluiting wil heb ik eerst ducktape geplakt waar de weerstanden op de plaat komen. Daarna de weerstanden gebogen en dan weer een laag ducktape er over. Dan zit het netjes aan de onderkand en er kan geen kortsluiting ondstaan en je ziet er natuurlijk niks van. De min draad licht er nu nog niet bij maar mijn ducktape was op dus ik heb die nog niet omgebogen.Ik heb ze wel alvast gesoldeerd wand ik wil ze nu wel eens zien branden. ![]() |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Whooooowwhh wat brandt dat mooi. Het straalt echt een bepaalde warmte uit.Zo zie je maar dat als je het lef hebt om iets extreems te doen het je een vet resultaat kan opleveren. Je hebt na mijn mening echt een goed staaltje geeking neergezet Respect !!! ... Kben echt benieuwd wat je nog meer voor vets gaat maken.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| damnn das zeker wel nice geworden. Zo'n lichtplaat. Dat geeft mij ook zeker weer een klein ideetje voor mijn casemod ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #104 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Zow hey, heul veul icht jah GRUWELÛK ...Maar dit is het einproduct geworden? Of komt er nog een rond om de plexi plaat nog een soort van metalen/plastic strip om alle LED's weg te werken?
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Hy, Bedankt voor de leuke reacties. Ik vind het ook erg mooi maar het was dan ook veel werk. @Robert85 De plaat past pricies in de onderkant van mijn lian-li en je ziet dus niks van de draden die buig ik allemaal naar onder. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 22:08 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CIP] Cube x. Last Update: 19-12-05 | brantje | Casemod Project Logs | 140 | 15-01-2006 15:06 |
| [CIP] Insomnia (Update 21-12-05) | Virus | Casemod Project Logs | 19 | 21-12-2005 13:33 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |