| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: haarlem
| Ik denk zelf niet dat de led's te fel zijn. Als ze in het plexieglas zitten dan is het heel mooi. Ik kan zelf ook niet wachten hoe het er uit ziet. Mja ik moet eerst nog 340 pootjes van de leds solderen. Ik weet allen nog niet hoe. Ik heb een tekening in paint gamaakt hoe ik ze wil gaan aansluiten. Als ik het goed heb branden ze dan allemaal even fel op 12V. ![]() Kan iemand dat bevestigen? |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Ok nu loopt de spanning parallel langs de LED's. Hoe zit dan nou met de stroom dan, die zo dan in serie lopen toch, dacht ik zo??? Als mr vuurpijl zijn berg licht bijvoorbeeld aan 1 12V lijn wil knopen, hoeveel ampjes neemt dat dan wel niet en kan die lijn dat dan wel houden. Ik kan helemaal fout zitten, maar misschien goed idee om dat even na te kijken.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Update 4 Ik ben vandaag weer verder gegaan aan mijn mod. Ik ben verder gegaan met de gatjes in het plexieglas. De lange zijden waren al klaar nu allen nog de korte. Dat kon ik niet onder mijn kolomboor doen omdat die daar te klijn voor was dus ben ik eerst naar de praxis gegaan om een nieuwe accu-boor te halen. ![]() Nadat de accu vol was ben ik begonnen. Eerst aan bijde kanten de 5mm gaatjes gemaakt en daarna de 6mm voor het verzinken van de led's. Het boren ging allemaal goed. ![]() Daarna ben ik begonnen aan het voorbereiden van de led's. Dat betekent dat ik aan alle led's een weerstand moet maken en wat krimpkous er om heen. Eerst leg ik alles klaar om 10 led's te doen: ![]() En na een tijd zien ze er zo uit: ![]() Ik heb er nu 30 af. Ik hoop ze morgen allemaal af te hebben maar dat weet ik nog niet zeker omdat het veel werk is. Wat denken jullie er van? |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Dit gaat de goede kant op .Wil het echt wel zien als al die ledjes erin zitten ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ja, ben erg benieuwd, heb zelf ook net 50 LED's en 50 weerstanden besteld. nu nog maar hopen dat het ook het beoogde effect gaat geven. Ben echt heel erg benieuwd naar het resultaat. Suc6!! [offtopic] Zet die zonnebrillen maar vast op jongens [/offtopic]
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik denk dat je daar echt geen goede foto van kunt maken, als je al die leds aan hebt :P Ik ben wel benieuwd wanneer je zelf het resultaat ziet en denkt:"Hmm, dat waren er toch wat teveel" :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Citaat:
Edit ik heb nu al 40 led's af :/ ![]() | |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| hoeveel heb je wel niet betaald voor 380 leds + krimp kousen+ weerstanden ..? ![]()
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ben heel benieuwd naar het effect ![]()
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| 170 Leds in 1 plaat plexi? Ook nog 'frozen' plexi? Woow.. jij hebt een geduld! :P En vast ook een goede zonnebril:P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Ik heb eindelijk alle 170 led's klaar. Nu moet ik nog een opening maken aan de onderkant van de gaten die in het plexieglas en aluminium zitten. Dus dat ik daar de draden door kan doen. Ik weet allen nog niet hoe ik dat ga doen. Ik denk aan een soort freesje of zo maar ik ga zo ff naar gamma om te kijken wat ze hebben. Ook heb ik vandaag mijn 2e 6600gt ontvangen voor in mijn SLI setup. Ik heb ook een gigabyte GA-8N-SLI pro maar die krijg ik niet werkend ik krijg steets blauwe schermen bij het installeren van windows XP. Met mijn oude non SLI moederbord gaat alles goed. De winkel zecht dat het aan mijn geheugen licht en ik ga er morgen naar toe, dan gaan ze het testen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 23:08 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 14:28 |
| [CIP] Cube x. Last Update: 19-12-05 | brantje | Casemod Project Logs | 140 | 15-01-2006 16:06 |
| [CIP] Insomnia (Update 21-12-05) | Virus | Casemod Project Logs | 19 | 21-12-2005 14:33 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 16:17 |